  • 1. Data: 2004-01-06 15:32:22
    Temat: Do Userów Millenet
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Wykonałem przelew z millenetu i teraz potrzebuję kwitka z pieczątką. Czy
    znacie jakiś oddział w Warszawie gdzie mogliby klepnąć taką pieczątkę za
    free. Tylko proszę nie piszcie o tym, że ta pieczątka jest niepotrzebna, bo
    ja to wiem ale nie wszystkim da się to wytłumaczyć.

  • 2. Data: 2004-01-06 15:46:23
    Temat: Re: Do Userów Millenet
    Od: "MilleWorker" <d...@g...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki <g...@n...pl> napisał(a):

    > Wykonałem przelew z millenetu i teraz potrzebuję kwitka z pieczątką. Czy
    > znacie jakiś oddział w Warszawie gdzie mogliby klepnąć taką pieczątkę za
    > free.

    Oficjalnie (zgodnie z procedurami) w żadnym Millekiosku nie powinni Ci tego
    podbić, bo mogą tylko podbijać operacje wykonane w millekiosku. Możesz
    spróbować uśmiechnąć się do Pani za ladą to może ci podbije (jeśli nie jest
    służbistką ;)