  • Data: 2002-11-26 12:48:55
    Temat: Do Citimanow...
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Temat juz jakis czas temu poruszalem, ale wydaje mi sie ze wyczerpujacej i
    zaspokajajacej ;) odpowiedzi nie uzyskalem. Otoz dostaje wyciag z KK EC/MC
    kazdego 17 danego miesiaca. Aktualnie GP konczy sie 9 grudnia. Postanowiel
    iz 100% zadluzenia bede splacal w terminie, przelewem z konta BPH. Czy jesli
    zdefiniuje przelew odroczony z odpowiednia kwota (calosc zadluzenia) na
    dzien w ktorym uplywa GP (czyli 9 grudnia) moge spac spokojnie i byc 100%
    pewny ze Citi zaliczy mi te pieniadze "w terminie". Moze dla bezpieczenstwa
    wyslac przelew 1 dzien wczesniej? ... no ale 51 dni to 51 dni ;)))))

    Teoretycznie przelew powinien wyjsc z bphu 1 sesja wychodzaca eliksiru,
    teoretycznie powinien dojsc 1 sesja przychodzaca w citi... (nie wiem jak
    ksieguje citi, ale to chyba nie ma znaczenia) to jest jednak teoria, a
    czytajac klopoty jakie ma obecnie Piotr P chcialbym tego uniknac... help me
    ;)))

    Pozdrawiam

    Baton