  • 101. Data: 2004-05-05 09:26:19
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/4/2004 3:54 PM, Przemysław Maciuszko wrote:

    > Biedaczysko. Niewielu musisz mieć tych znajomych. Ja mam np. 2 rachunki do
    > zapłacenia miesięcznie. ICMPTZ?

    No to pogratulować umiejętności przerzucenia kosztów na innych.

    Zakładając pewien standard cywilizacyjny tj. woda + prąd mamy owe dwa.
    Może to oznaczać, że nie płacisz osobiście za telefon (lub go nie
    posiadasz) z internetu do celów prywatnych korzystasz na koszt swego
    chlebodawcy lub swojej firmy (p.k.s).
    W noskuję, że niepłacisz czynszu - ale wtedy powinieneś raz na jakiś
    czas zapłacić podatek od nieruchomości, wywóz śmieci etc.
    Zapewne nie posiadasz również telewizora i radia - dziwi mnie jednak,
    dlaczego będąc takim minimalistą potrzebujesz wogóle konta bankowego?

    Pzdr: Catbert

  • 102. Data: 2004-05-05 09:31:46
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/4/2004 2:29 PM, PMZ wrote:

    > He he he!

    [...]
    > Za wode nie place
    [...]
    > Uwazam, ze funkcjonuje zupelnie normalnie.

    Medycyna, nauki społeczne i prawo karne znają takie przypadki :-)

    Pzdr: Catbert

  • 103. Data: 2004-05-05 09:33:56
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/4/2004 2:29 PM, PMZ wrote:

    [...]
    > Gazownik i pradownik przychodza do mnie, wiec im daje do reki.
    [...]

    Do mnie też czasem przychodzą - jednakże jeżeli dostają coś do ręki, to
    jedynie dlatego, że nie dostali przelewem i proponują odcięcie medium.

    Pzdr: Catbert

  • 104. Data: 2004-05-05 09:35:39
    Od: h...@o...pl

    > Użytkownik "hidie" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Twoim
    >
    > skad ta wiedza ? Mozesz podac zrodlo ?
    >
    > D.

    jak to się nazywalo to źródło?

    no niech się zastanowię ...

    Altamira?

    ;-)

    pozdr
    hidie

  • 105. Data: 2004-05-05 09:59:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <h...@o...pl> wrote:
    > jak to się nazywalo to źródło?
    > no niech się zastanowię ...
    > Altamira?

    No dobra - srednia srednia - a dominanta?

    http://www.PRnews.pl

  • 106. Data: 2004-05-05 10:24:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Aby Cie pocieszyc, przypomne, ze przez dobrych kilka miesiecy w 2003
    > zmieniali sprytnie numer konta na kazdej fakturze.

    I co mi z tego, że mieliście chwilowo gorzej ;-))))

    >Dopiero pod koniec roku
    > im przeszlo.

    I kartą możecie zapłacić. Ech.... może się przeprowadzę ;-))) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 107. Data: 2004-05-05 10:31:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 04 May 2004 16:30:18 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Przecież napisałem, że nie wymagam od ciebie umiejętności obserwacji...

    ...bo Twoje widzicisię jest tak widoczne, że nie trzeba wcale
    prowadzić żadnych obserwacji :)
    --
    ___________ (R)

  • 108. Data: 2004-05-05 10:49:55
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    > [...]
    > [...]
    >
    > Medycyna, nauki społeczne i prawo karne znają takie przypadki :-)

    Taki przypadek nazywa sie dom wolnostojacy z wlasnym ujeciem wody. Ale
    rozumiem, ze siedzac w bloku nie ma sie orientacji o innych mozliwosciach.

    PMZ

  • 109. Data: 2004-05-05 11:27:27
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > drugą wadą jest to, że jest to chyba jedyny punkt Enei, gdzie można KK
    > zapłacić. słyszalem, że nawet na panny marii nie ma takiej możlwiości, ani
    > na polnej. zresztą tam mi nie po drodze.

    No co Ty!!!
    W obydwu tych punktach przyjmuja karty (ale bez AmExa - wiem, w glowach
    sie poprzewracalo :-))), na Marii Panny mam po drodze z domu co centrum,
    i wygodnie zaparkowac mozna :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 110. Data: 2004-05-05 11:45:29
    Temat: Re: mBank nie jest zły.
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/5/2004 12:49 PM, PMZ wrote:

    > Taki przypadek nazywa sie dom wolnostojacy z wlasnym ujeciem wody. Ale
    > rozumiem, ze siedzac w bloku nie ma sie orientacji o innych mozliwosciach.

    Zakładam, że ścieki masz możliwość zutylizować we własnym zakresie - co
    też jest praktykowane.
    Za gaz butlowy można zapłacić kartą na stacji, za prąd też, podobnie za
    telefon - moja mama ostatni przelew "robiła" pewnie kilka lat temu -
    więc można.
    Dom można ogrzewać kominkiem lub piecem na drewno/węgiel, śmieci można
    wystawiać w worku kupionym w mpo lub wyrzucać do lasu (ewentualnie na
    sąsiednią budowę).

    Abonament rtv opłaca mniej niż połowa zainteresowanych, komórke można
    mieć pre-paid lub służbową, ze stacjonarnego dzwonić od sołtysa lub z
    plebanii.
    Kabel od satelity da się pociągnąć od siąsiadów, można też kupić talerz
    i "elektronikę" od programisty-hobbysty.

    ZUS zapłaci pracodawca, podatku nie dopłacamy, bo mamy zwrot, rachunki
    płacimy w terminie, więc not odsetkowych nie ma.
    W internecie nie kupujemy, bo mogą przysłać cegłę, jeżeli już, to
    płacimy kartą.

    Natomiast próba udowodnienia, że przeciętny obywatel będący potencjalnym
    lub aktualnym klientem mBanku ma do opłacenia dwa, góra cztery rachunki
    miesięcznie jest mało realistyczne.

    To, ile przelewów robi średni statystyczny klient, to jedno - ilość
    rachunków statystycznej osoby - drugie.

    Pzdr: Catbert