  • 1. Data: 2002-11-26 22:10:12
    Temat: DG i PZ - zawieszenie (Idea)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Jak jest w przypadku, gdy zawieszona jest DG - standardowo powinienem
    odwolac PZ iii.... co w tym momencie? Moge zlecic obciazenie prywatnej KK
    lub PZ z RORu? Czy bank wykona taka operacje skoro FA wystawiana jest na DG?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-11-27 07:09:21
    Temat: Re: DG i PZ - zawieszenie (Idea)
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi"
> [...]
    > lub PZ z RORu? Czy bank wykona taka operacje skoro FA wystawiana jest na

    a nie powinienes najpierw zawiadomic o zawieszeniu DG wlasnie Idei
    - odpadnie problem ze zle wystawionĄ fakturĄ i placic mozesz wtedy z innego

    konta tak jak napisales.

    Ciekawe co Idea robi z taryfĄ Meritum w takiej sytuacji

    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-11-27 08:43:09
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    innego

    > konta tak jak napisales.
    >
    > Ciekawe co Idea robi z taryfĄ Meritum w takiej sytuacji

    Wlasnie rozmawialem z Idea - pan stwierdzil ze wystarczy odwolac PZ, no i
    wybrac inna forme obciazenia - jesli bank nie odrzuci to PZ lub obciazenie
    karty, a jesli odrzuci to robic przelew z konta prywatnego. (Wlasnie
    napisalem pismo z odwolaniem PZ i dolaczylem wniosek o obciazenie KK ;)
    zobaczymy czy cos z tego wyjdzie ;))

    Nie bylo natomiast mowy o zmianie Meritum na inna taryfe - wszystko
    pozostaje bez zmian.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-11-27 09:31:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lub PZ z RORu? Czy bank wykona taka operacje skoro FA wystawiana jest na

    1. Nie musisz odwolywac PZ jesli nie zamierzasz rozwiazywac umowy z
    operatorem
    2. Mozesz ustanowic PZ z RORu
    3. Mozesz ustanowic obciazanie swojej KK (prywatnej)

    Problem moze byc jesli jan Kowalski ma firme LUFCIK Enterprises i sie nazwy
    z nazwiskiem nie zgadzaja.
    Ja mam wariant typu "Jan Kowalski LUFCIK Enterprises" i nie mialem problemu
    z obciazaniem KK za Meritum w Idei i PZ z RORu przy rachunku na DG w Plusie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-11-27 09:33:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > a nie powinienes najpierw zawiadomic o zawieszeniu DG wlasnie Idei
    > - odpadnie problem ze zle wystawionĄ fakturĄ i placic mozesz wtedy z

    A po co?
    Firmy nie likwiduje, Regon zostaje, umowy z Idea nie rozwiazuje...

    > Ciekawe co Idea robi z taryfĄ Meritum w takiej sytuacji

    A nic nie zrobia.
    Mertum jest dla tych co maja Regon i tu sie nic nie zmienia.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2002-11-27 09:37:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    zamotal nieco...;-)

    > Ja mam wariant typu "Jan Kowalski LUFCIK Enterprises" i nie mialem
    problemu
    > z obciazaniem KK za Meritum w Idei i PZ z RORu przy rachunku na DG w
    Plusie.

    Tzn, ze z Plusem mam umowe "na firme" a PZ obciazam ROR.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2002-11-27 10:12:25
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Ciekawe co Idea robi z taryfĄ Meritum w takiej sytuacji

    Przecież REGONu mu nie zabierają. To jest tylko zawieszenie działalności.
    Będzie po prostu dostawał faktury i nie będzie ich księgował - ot co :-)

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-11-27 14:34:49
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Tzn, ze z Plusem mam umowe "na firme" a PZ obciazam ROR.

    i ROR jest na twoje imię i nazwisko, a telefon na nazwę firmy ? czy też na
    imię i nazwisko ?

    bo z tego co przez trzy tygodnie ustaliłem w polkomtelu musi być to ta sama
    wartość
    imię i nazwisko ROR= imię i nazwisko posiadacza telefonu

    pozdrawiam
    plusz

  • 9. Data: 2002-11-27 17:48:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik plusz <p...@i...usun_spam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as2le3$of2$...@n...tpi.pl...
> [...]
    sama
    > wartość
    > imię i nazwisko ROR= imię i nazwisko posiadacza telefonu

    No przeca napisalem, ze faktura z Plusa jest wystawiana na firme pod tytulem
    "Jan Kowalski LUFCIK Enterprises". Jest nazwa i jest nawisko.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2002-11-27 20:05:24
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski"

    > Przecież REGONu mu nie zabierają. To jest tylko zawieszenie działalności.
    > Będzie po prostu dostawał faktury i nie będzie ich księgował - ot co :-)

    a jakbym zakladal firme to na okres "w organizacji" dają Regon
    - czy taki Regon juz upowaznia do przejscia na Meritum?
    Jesli tak to moznaby zawiesic taką organizację firmy i miec Meritum, a firma
    nigdy nie musialaby dzialac
    Wkurza mnie, ze Meritum ma tansze taryfy a ja za 4 telefony place stawki
    Optimy
    - oczywiscie PZ żeby nie bylo OT ;-))
    *** blad ***