  • Data: 2004-01-26 13:55:13
    Temat: Czy ktos (bank) daje kredyt na zapezpieczenie 3 filaru?
    Od: "Piotr" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam 2 kredyty w sumie 10000zl, splacam miesiecznie ponad 500zł.
    Znajomi doradzili mi, ze jest takie cos jak kredyt konsolidacyjny, zeby to
    splacic jednym kredytem z mniejszymi ratami oczywiscie, niestety nie
    posiadam jeszcze zadnego majatku, moim atutem sa dochody z dzialalnosci
    gospodarczej nie mniej niz 3000 zl (srednio ponad 4000)miesiecznie i 3 filar
    z Nationale Nederlanden.

    Prosze mi cos doradzic, bo te 500 miesiecznie mnie dobija

    Piotr