  • 41. Data: 2002-06-26 10:49:08
    Temat: Re: Czy bank mógł tak zrobić ??? Długie
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:afboae$lji$1@news.gazeta.pl...
    > Nie chodzi o to czy przepisy zabraniaja takich operacji tylko czy bank da
    > sie okpic. Ten sie nie dal.

    A co to znaczy okpić??? Jakie prawo ta osoba złamała? Działała zgodnie z
    prawem - a skoro bank robi fochy to chromolić taki bank, ale nie obwiniać
    klienta!
    Gdyby Pekao SA wprowadziło opłatę za wchodzenie drzwiami do banku w
    wysokości 100 zł i klienci zaczęliby wchodzić otwartym oknem - czy bank
    miałby prawo im zamknąć rachunki? Bo go okpili???

    K. Kowalski

  • 42. Data: 2002-06-26 11:21:02
    Temat: Odp: Czy bank mógł tak zrobić ??? Długie
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A co to znaczy okpić??? Jakie prawo ta osoba złamała? Działała zgodnie z
    > prawem - a skoro bank robi fochy to chromolić taki bank, ale nie obwiniać
    > klienta!

    Wlasnie. Dopoki klient dziala zgodnie z prawem (a tu dziala), to niech sie
    bank odwali ! Poza tym nie ma znaczenia czy to jest utarg, zasielenie
    rachunku, czy wplata srodkow potrzebnych np. tymczasowo na sfinalizowanie
    jakies duzej transakcji ! Jedyne co moze bank, to rejestrowac takie wplaty,
    a nie badac ich pochodzenie !

  • 43. Data: 2002-06-26 11:22:31
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Nie. Tylko umowe

    imho umowy nie zlamal

    roberts

  • 44. Data: 2002-06-26 11:29:40
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:afc67a$pka$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
> [...]

    > Działała zgodnie z
    > prawem - a skoro bank robi fochy to chromolić taki bank, ale nie obwiniać

    Sam taka rade mu dawalem, ale on chcial zmusic bank zeby go sluchal. A sam
    nie chcial sie dac zmusic do sluchania drugiej strony.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 45. Data: 2002-06-26 11:31:35
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
> [...]
    > rachunku, czy wplata srodkow potrzebnych np. tymczasowo na sfinalizowanie
    > jakies duzej transakcji ! Jedyne co moze bank, to rejestrowac takie

    Chcialbys...
    Zebys to ty byl madry a w bankach debile pracowali.
    Po OBU stronach sa ludzie i mysla.
    A umowy OBIE strony zawieraja dobrowolnie.
    I obie strony moga je wypowiedziec.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 46. Data: 2002-06-26 11:33:34
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Mozna sie nawet pokusic na stwierdzenie, ze takie prowizje banku sa
    niezgodne z prawem.

  • 47. Data: 2002-06-26 11:40:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Chcialbys...
    > Zebys to ty byl madry a w bankach debile pracowali.
    > Po OBU stronach sa ludzie i mysla.

    A co ma piernik...

    > A umowy OBIE strony zawieraja dobrowolnie.

    Tak ? Mnie jakos sie nigdy nie udalo negocjowac umowy z bankiem, tpsa,
    energetyka itd. co zmienia postac rzeczy.

    > I obie strony moga je wypowiedziec.

    A klient moze ja tez zaskarzyc i to skutecznie :-))

  • 48. Data: 2002-06-26 12:27:32
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Wed, 26 Jun 2002 13:29:40 +0200, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> napisał(-a):

    >Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    >w wiadomości news:afc67a$pka$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    >Nie. Tylko umowe

    umowa zabrania prowadzić rozliczenia z tytułu DG poprzez ROR, ale
    przecież pieniądze z kasy (np. sklepu) to już pieniądze osoby
    prowadzącej DG, jej wynagrodzenie. To są jej pieniądze, jej ROR, a
    więc wpłata nie łamie postanowień umowy.

    Gdyby klienci wpłacali swoje zobowiązania wobec prowadzącego DG na ROR
    albo tenże prowadzący płacił np. swoim dostawcom - to bym się zgodził,
    że to wbrew umowie.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 49. Data: 2002-06-26 12:30:37
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Wed, 26 Jun 2002 13:31:35 +0200, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> napisał(-a):

    >Po OBU stronach sa ludzie i mysla.
    >A umowy OBIE strony zawieraja dobrowolnie.

    nie jest to prawda - o czym poniżej

    >I obie strony moga je wypowiedziec.

    z tą drobną różnicą, że Bank nie może tego zrobić bez ważnego powodu.
    Ba, bank nie może odmówić zawarcia umowy prowadzenia rachunku
    przedsiębiorcy, skoro posiadanie rachunku jest obowiązkowe.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 50. Data: 2002-06-27 07:26:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:drcjhuseott8knvqeld5rq43aonaagekmd@4ax.com...

    > nie jest to prawda - o czym poniżej

    > z tą drobną różnicą, że Bank nie może tego zrobić bez ważnego powodu.

    Stopien waznosci powodu ocenia wypowiadajacy ;-)

    > Ba, bank nie może odmówić zawarcia umowy prowadzenia rachunku
    > przedsiębiorcy, skoro posiadanie rachunku jest obowiązkowe.

    "Nie jest obowiazkowe posiadanie rachunku w naszym banku"
    ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---