  • 1. Data: 2008-01-14 17:15:12
    Temat: Czy CitiDirect można zamknąć bez wizyty w oddziale?
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Witam,

    pytanie jak w temacie. Można wysłać do nich pismo z wypowiedzeniem? Do
    CitiPhone dodzwonić się nie mogę (tz. mogę ale wszyscy konsultanci są
    zajęci). I czy jest jakaś opłata jeżeli zamykam konto które było otworzone
    tydzień temu?

    Pozdrawiam.
    Znacznik.

  • 2. Data: 2008-01-14 17:25:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Znacznik napisał(a):
> [...]
    > CitiPhone dodzwonić się nie mogę (tz. mogę ale wszyscy konsultanci są
    > zajęci). I czy jest jakaś opłata jeżeli zamykam konto które było

    Oczywiscie ze mozna. Ja wlasnie niebawem bede tak robil.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-01-14 20:11:28
    Temat: Re: Czy CitiDirect mo?na zamkn?? bez wizyty w oddziale?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Znacznik <z...@t...pl> wrote:
> [...]
    > CitiPhone dodzwonić się nie mogę (tz. mogę ale wszyscy konsultanci są
    > zajęci). I czy jest jakaś opłata jeżeli zamykam konto które było otworzone

    a ze tak spytam, po co zakladac i zamykac, cos w zamian daja, jakas
    promocja?

    a.

  • 4. Data: 2008-01-14 20:18:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wemif napisał(a):
    > a ze tak spytam, po co zakladac i zamykac, cos w zamian daja, jakas
    > promocja?

    Dla testow ?

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-01-14 21:01:51
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "Wemif" napisał w wiadomości

    > a ze tak spytam, po co zakladac i zamykac, cos w zamian daja, jakas
    > promocja?

    Nie, żadna promocja. Samo założenie konta było tak "profesjonalne" i trwało
    taki okres czasu, że nie zamierzam mieć z tym bankiem żadnych kontaktów.

  • 6. Data: 2008-01-14 22:04:18
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Znacznik" <z...@T...pl> wrote in message
    > Nie, żadna promocja. Samo założenie konta było tak "profesjonalne" i
    > trwało taki okres czasu, że nie zamierzam mieć z tym bankiem żadnych
    > kontaktów.

    No ile, policytujmy sie ;). U mnie 32 dni.

  • 7. Data: 2008-01-14 22:18:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Sty, 22:04, "ygreko" <y...@...com> wrote:
    > "Znacznik" <z...@T...pl> wrote in message

    > No ile, policytujmy sie ;). U mnie 32 dni.

    Ja konto oszczednosciowe "luzem" - jako jedyne posiadane w Citi,
    zakladalem 30 minut - w oddziale.

  • 8. Data: 2008-01-15 08:50:04
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    >Ja konto oszczednosciowe "luzem" - jako jedyne posiadane w Citi,
    >zakladalem 30 minut - w oddziale.

    Teraz to ja tez wiem, zeby nie korzystac z uslug malo kompetentnych
    przedstawicieli, ktorzy sa zagubieni i nie maja wlasciwych drukow wnioskow a
    gdy jest problem, to ida na urlop a sprawy nie przekazuja nikomu do
    wyjasnienia.

  • 9. Data: 2008-01-15 17:22:09
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "Mithos" napisał w wiadomości

    > Oczywiscie ze mozna. Ja wlasnie niebawem bede tak robil.

    Jesteś tego pewien? Dzwoniłem dzisiaj na infolinię i stwierdzili że zamknąć
    konto można tylko w oddziale.

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2008-01-15 19:37:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Znacznik napisał(a):
    > Jesteś tego pewien? Dzwoniłem dzisiaj na infolinię i stwierdzili że
    > zamknąć konto można tylko w oddziale.

    Jeszcze nie znalazl sie taki co nie zrealizowal pisemnej dyspozycji,
    wyslanej listem poleconym ZPO.

    --
    Mithos