  • 1. Data: 2002-06-05 19:36:25
    Temat: Czas w KB24
    Od: Faraon <faraon@SPAM_PROTECTION.bocznica.org>

    Przed kilkoma minutami wydalem zlecenie przelewu w KB24. System
    zlecenie przyjal, a jakze. Tyle tylko ze z godzina 22.00. Ja
    wiem ze 30 minut to nic wobec wiecznosci ale czy to uchodzi zeby
    w powaznym banku zegary sie spieszyly o pol godziny??
    A moze oni w ten sposob chca byc szybsi od konkurencji?

    --
    Faraon Nieprzyjazny
    Nieprzyjazny? A morde taka masz pocieszna...

  • 2. Data: 2002-06-05 21:59:37
    Temat: Re: Czas w KB24
    Od: "Beata P." <b...@s...net>

> [...]
    > w powaznym banku zegary sie spieszyly o pol godziny??
    > A moze oni w ten sposob chca byc szybsi od konkurencji?

    Tez sie zastanawialam co oni z tym czasem kombinuja

  • 3. Data: 2002-06-06 06:23:55
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Beata P." <b...@s...net> napisał w wiadomości

    > Tez sie zastanawialam co oni z tym czasem kombinuja

    ja im zwrocilem uwage na to jakies 2 mies. temu, ale..... efekt widac

    Piotr