  • 1. Data: 2002-05-28 11:40:06
    Temat: Co z kredytami 8% ?
    Od: "morfeusz" <m...@w...pl>

    Mialy takowe pojawic sie w najblizszym czasie. Ponoc juz sejm to ustanowil.
    Kredyty mieszkaniowe i na dzialalnosc 8%
    dotowane po czesci przez panstwo. Czy ktos cos slyszal na ten temat. Bede
    wdzieczny za kazde inforamcje.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-05-28 11:50:55
    Temat: Re: Co z kredytami 8% ?
    Od: "Piotr K" <p...@p...com>

    Użytkownik "morfeusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kredyty mieszkaniowe i na dzialalnosc 8%
    > dotowane po czesci przez panstwo. Czy ktos cos slyszal na ten temat. Bede

    ech naiwny ......
    na te 100 mln od Walesy tez czekasz ?

  • 3. Data: 2002-05-28 12:10:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ech naiwny ......
    > na te 100 mln od Walesy tez czekasz ?

    no wiesz - dla absiolwentow zwolnienie z ZUSuu juz weszlo, gdybys nie
    wiedzial...

  • 4. Data: 2002-05-28 12:23:35
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    morfeusz napisal:
> [...]
    > Kredyty mieszkaniowe i na dzialalnosc 8%
    > dotowane po czesci przez panstwo. Czy ktos cos slyszal na ten temat. Bede

    W dzisiejszym pb jest wzmianka na ten temat
    http://www.pb.pl/printArt.asp?id=157738

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 5. Data: 2002-05-28 13:02:26
    Od: "Dominik" <m...@p...onet.pl>

    ale pamietaj, ze odsetki mozesz odliczyc od dochodu.

  • 6. Data: 2002-05-28 13:08:12
    Od: "Piotr K" <p...@p...com>

    > no wiesz - dla absiolwentow zwolnienie z ZUSuu juz weszlo, gdybys nie
    > wiedzial...

    jednoczesnie za ten okres nie jest za nich odprowadzana skladka
    na fundusz emerytalny i rentowy (i w zusie i w 3 filarze)
    czyli faktycznie ten czas pracy nie liczy im sie do emerytury !!!

  • 7. Data: 2002-05-28 13:22:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > jednoczesnie za ten okres nie jest za nich odprowadzana skladka
    > na fundusz emerytalny i rentowy (i w zusie i w 3 filarze)
    > czyli faktycznie ten czas pracy nie liczy im sie do emerytury !!!

    no i?
    Uwazasz, ze to zly pomysl???

  • 8. Data: 2002-05-28 13:24:11
    Od: "Dominik" <m...@p...onet.pl>

    Mysle, ze dlugo jeszcze nie grozi nam zejscie z oprocentowaniem kredytow
    ponizej 8% (zauwaz teraz - inflacja ok.4%, kredyty od 11,5)
    A ulga rzeczywiscie dotyczyc bedzie wszystkich kredytow (mam taka nadzieje
    ;) - a wiec dluzsze kredyty, 20-25-letnie beda bardziej oplacalne niz teraz.

  • 9. Data: 2002-05-28 13:41:23
    Od: "Piotr K" <p...@p...com>

    > no i?
    > Uwazasz, ze to zly pomysl???

    uwazam ze to jest z duzej chmury maly deszcz
    ciekawe ile z osob ktore zaloza wlasne firmy lub zostana
    zatrudnione po roku dalej bedzie pracowac

    bo po roku pojawia sie nowi absolwenci a dla starych taryfa
    ulgowa sie skonczy
    jak na przedwyborcze zapowiedzi wielkich zmian (bo poprzednia ekipa wszystko
    zepsula)
    to przez 8 miesiecy rzadzenia wiele nie osiagneli - ale to juz NTG

    a podobno przed wyborami plan naprawy gospodarki byl juz gotowy ?

    moze na pomoc dla absolwentow przeznaczono pieniazki ktore odebrano ludziom
    skracajac kobietom urlop maciezynski ?

  • 10. Data: 2002-05-28 14:48:20
    Od: "blower" <b...@p...onet.pl>