  • Data: 2005-03-02 07:13:41
    Temat: Co wybrać (po raz emty)....ale...
    Od: dooh <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Własnie kończę studia i będe chyba zmiszony do rezygnacji z obecnego konta
    w PKO BP "Superstudent" (czy cuś). Prosze o rady odnośnie wyboru konta przy
    warunkach:

    - działam na allegro
    - mam liche środki finansowe więc oprocentowanie nie musi być wysokie
    - czesto wypłacam drobne sumy z bankomatów
    - czasami płacę kartą
    - konieczny dostęp przez internet
    - kilka zleceń stałych
    - minimum kosztów utrzymania itp

    Inteligo, mBank..a może coś innego ?

    Przeglądałem archwium grupy ale nie ma to jak indywidualne podejście do
    klijenta :)

    Pozdrawiam.

    --
    [ d.o.o.h. - Device Optimized for Observation and Harm ]
    [ mail:dooh(at)wp(dot)pl GG:198354 http://dooh.virtu.pl ]