  • 11. Data: 2002-05-17 13:09:27
    Temat: Re: Co robi Lukas z moimi 10 gr ?
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:ac2s8c$as0$1@news.tpi.pl...

    > :-)))

    Witku - co innego jest omsknięcie manualne, co innego pomyłka rzeczowa
    ....prawda ? A co do przytoczonych przeze mnie paragrafów ...to pewnie Wall
    ma rację - chociaż ja mam przed soba na ścianie (wisi jak wół przed moimi
    gałami) taką kserówkę zdaje sie że z "Przeglądu podatku dochodowego" lub
    "Serwisu F-K" .. gdzie jako nagłówek widnieje napis (na tej odbitce of kors)
    "Ordynacja podatkowa". Pierwszy wiersz na stronie ma treść : "Rozdział 8",
    drugi "Szczegółowe sposoby zaokrąglania", trzeci zaś to już paragraf 20 pkt.
    1 o znanej wszystkim treści ...." Zaokrąglanie podstaw opodatkowania, z
    zastrzeżeniem ust.2, następuje w ten sposób, że kwoty wynoszące: 1) mniej
    niż 50 groszy pomija się .. itd ..." Więc albo jakieś głupoty mi tu w tych
    pismach fachowych drukują albo nie wiem co ... niestety nie mogę tego
    nigdzie on line namierzyć - trudno sie mówi ... Podałam to na szybko - nie
    sprawdzając tego nigdzie w necie - zatem nie będe się spierać i Wall zapewne
    ma rację ..

  • 12. Data: 2002-05-17 13:38:30
    Od: Sławomir Mateuszczyk <s...@y...com>

    > Ale prawo jest równe dla wszystkich i dlaczego Lukas się wyłamuje?
    > Czyżby dostali ciche odgórne zarządzenie?

    O ile pamiętam to banki rozliczają się z tego podatku ryczałtem,
    czyli do US podają ogólną kwotę wypłaconych odsetek i od tego płacą podatek.
    A ile ściągną z nas to inna sprawa.
    Slaw

  • 13. Data: 2002-05-17 13:47:25
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Podobnie jest w pekao i citi. Choc w citi podobno "tylko" do konca maja.

    No wlasnie ciekawa sprawa - jak jest w rezultacie w BZWBK?
    Za marzec mialem chyba 42 gr odsetek, sciagneli mi 10 gr i doliczyli
    do rachunku 32 gr, za kwiecien mialem 47 gr odsetek i nic nie
    potracili? Sami "z wlasnej woli" tak zrobili czy dostali jakis
    nakaz odgorny?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 14. Data: 2002-05-17 14:31:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    wiem co ... niestety nie mogę tego nigdzie on line namierzyć - trudno sie

    Widocznie im sie "omsknelo" :-))

    to na szybko - nie sprawdzając tego nigdzie w necie - zatem nie będe się
    spierać i Wall zapewne ma rację ...

    Obaj mamy racje :-)) bo napisalismy to samo :-))
    A na serio, to jest ww. rozporzadzenie...
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2002-05-17 19:47:37
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > sprawdzając tego nigdzie w necie - zatem nie będe się spierać i Wall zapewne

    Teraz wiadomo, dlaczego popyt mają różnego rodzaju doradcy podatkowi itp.
    Oj, aż mi się gorąco zrobiło.
    Grzegorz

  • 16. Data: 2002-05-17 22:18:53
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 May 2002 15:47:25 +0200, "Wilczek" <w...@i...com>
    wrote:

> [...]
    >do rachunku 32 gr, za kwiecien mialem 47 gr odsetek i nic nie
    >potracili? Sami "z wlasnej woli" tak zrobili czy dostali jakis

    A może miałeś 52 gr odsetek i ściągneli 20 gr ?

    BAH
    PS.
    piszesz "chyba" czyli nie masz wyszczególnienia.?

  • 17. Data: 2002-05-18 11:24:03
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > A może miałeś 52 gr odsetek i ściągneli 20 gr ?
    >
    > BAH
    > PS.
    > piszesz "chyba" czyli nie masz wyszczególnienia.?

    Nie ma wyszczegolnienia ale wiem jakie grosze trzymam
    "na stale" na WBK'u i dostalem na pewno 41-43 gr odsetek.
    Ktos zreszta pisal jakis czas temu, ze BZWBK nie stosuje
    sie do zaograglen ale zdziwilo mnie to, ze sie zmienilo
    - i ciekaw jestem co ich do tego sklonilo :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 18. Data: 2002-05-18 11:28:38
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Wilczek <w...@i...com> pisze:
> [...]
    > sie do zaograglen ale zdziwilo mnie to, ze sie zmienilo
    > - i ciekaw jestem co ich do tego sklonilo :-)

    Zapewne to co wszystkie zmiany w tym banku: przypadek.