  • 1. Data: 2007-01-07 22:01:51
    Temat: Citi zmienilo mi limit na kk
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    witam

    jak w temacie, zwiekszyli mi limit o 20% nawet mnie o tym nie informując
    i nie pytając czy jestem zainteresowany...

    czy takie dzialanie w Citi jest normą? podeślą chociaż jakiś aneks do
    podpisania?

    wlasnie mi stuknął pierwszy rok jak mam u nich kk, dostalem ją bez
    zaswiadczen, tylko na dowód

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2007-01-07 22:18:35
    Temat: Re: Citi zmienilo mi limit na kk
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Jan 2007 23:01:51 +0100, RobertS
    <r...@x...pl> wrote:

    >czy takie dzialanie w Citi jest normą? podeślą chociaż jakiś aneks do
    >podpisania?
    >
    >wlasnie mi stuknął pierwszy rok jak mam u nich kk, dostalem ją bez
    >zaswiadczen, tylko na dowód

    Norma. Często tak robią. Ja dostałem pisemko, z powołaniem się na
    konkretny punkt regulaminu. Pewnie też dostaniesz jak poczta się
    ogarnie po świętach, bo stosowny punkt regulaminu mówi, że bank może
    podnieść limit informując o tym klienta, a klient może wyrazić swój
    sprzeciw.

    PG

  • 3. Data: 2007-01-07 22:19:23
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > ogarnie po świętach, bo stosowny punkt regulaminu mówi, że bank może
    > podnieść limit informując o tym klienta, a klient może wyrazić swój

    OK, czyli rozumiem, że mi go zmniejszą jeżeli się sprzeciwię.
    A jak zrobię nic to po prostu będę miał wyższy limit ;-))

    W zasadzie to nawet miałem wnioskować o wyższy, ale potrzebny był
    świstek o zatrudnieniu...i proszę zaoszczędzili mi chodzenia do płac ;-))

    RobertS

  • 4. Data: 2007-01-07 22:24:27
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Jan 2007 23:19:23 +0100, RobertS
    <r...@x...pl> wrote:

    >OK, czyli rozumiem, że mi go zmniejszą jeżeli się sprzeciwię.
    >A jak zrobię nic to po prostu będę miał wyższy limit ;-))

    Tak jest. Oczywiście free of charge.

    >W zasadzie to nawet miałem wnioskować o wyższy, ale potrzebny był
    >świstek o zatrudnieniu...i proszę zaoszczędzili mi chodzenia do płac ;-))

    A widzisz, to działa jak bagno. Zaczynasz żywić do nich miłe uczucia,
    a oni zaczynają cię wciągać. Niedługo zadzwonią z propozycją
    kredyciku, a ty nie będziesz miał śmiałości odmówić :)))

    PG

  • 5. Data: 2007-01-07 22:31:36
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > a oni zaczynają cię wciągać. Niedługo zadzwonią z propozycją
    > kredyciku, a ty nie będziesz miał śmiałości odmówić :)))

    He he he

    Nie ze mną te numery Bruner...
    Już 2x do mnie dzwonili (najpierw dostałem liscik z info) i...
    tak, kredyt jest fajny (drogi jak diabli) i sobie w miłej atmosferze
    pogadalismy, ale na koniec (jak koleś myslal, ze połknąłem haczyk) po
    prostu powiedziałem, że kredyt nie jest mi potrzebny.

    W każdym razie, jak do tej pory, podoba mi się postawa Citi. Widać, że
    jednak trochę się interesują klientem. W innych bankach klient jest
    raczej traktowany jak wróg!!!

    RobertS

  • 6. Data: 2007-01-08 07:14:38
    Od: "vercom" <w...@o...pl>

    w tym banku klient to prorytet, min. 1 raz na kwartał ma sprawdzaną
    zdolność, wykonuje się tel do klienta, a wszystko po to aby mu coś sprzedać,
    nie koniecznie od razu, wystarcczy zasiać ziarno, a plon przyjdzie jak nie w
    tym miesiącu to w następnym.

  • 7. Data: 2007-01-08 07:37:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Sun, 07 Jan 2007 23:31:36 +0100, RobertS
    <r...@x...pl> wrote:

    >W każdym razie, jak do tej pory, podoba mi się postawa Citi. Widać, że
    >jednak trochę się interesują klientem. W innych bankach klient jest
    >raczej traktowany jak wróg!!!

    A w Citi jak krowa do wydojenia ;) Ale faktycznie, przynajmniej
    wiedzą, że żeby dąło się wydoić, to trzeba paszy trochę dorzucić ;)
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/

  • 8. Data: 2007-01-08 08:35:12
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > W każdym razie, jak do tej pory, podoba mi się postawa Citi. Widać,
    > że
    > jednak trochę się interesują klientem. W innych bankach klient jest
    > raczej traktowany jak wróg!!!

    A do mnie ostatnio dzwonil ktos z Multibanku powiedziec, za zamiast w
    piatek to rozpoznaja moj wniosek w poniedzialek. Pelna kultura :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2007-01-08 16:27:43
    Od: "x" <y...@o...pl>

    > W każdym razie, jak do tej pory, podoba mi się postawa Citi. Widać, że
    > jednak trochę się interesują klientem. W innych bankach klient jest raczej
    > traktowany jak wróg!!!

    swego czasu robiłam rajd po bankach żeby dostać kredyt hipoteczny, w Citi
    mam konto od kilku lat, ale do nich trafiłam na samym końcu, okazało się, ze
    robią najmniej problemów (miałam parę niedociągnięć w dokumentach)... jestem
    zaskoczona bo i dobre warunki kredytowe i "mało czepiania".

    pozdrawiam,