  • 1. Data: 2011-09-13 20:31:38
    Temat: Alior to jednak niska kultura bankowości
    Od: Marek <1...@4...eu>

    Założyłem przez internet lokaty 100 dniowe. Przekleństwem jest ten ich
    interfejs dla tego produktu, dobry może dla jednej, dwóch lokat. Po
    kilku dniach przyszły potwierdzenia, tyle tylko, że nie wszystkie. Na
    dodatek lokaty zostały przypisane do jakiś rachunków, o numerach
    różniących się od numerów rachunków, na które były wpłacane pieniądze.
    Zadzwoniłem na infolinię, przedstawiłem problem braku potwierdzeń
    opłaconych lokat, konsultant wypytał mnie o moje dane i obiecał, że bank
    zadzwoni tego samego dnia. Nie zadzwonili w piątek, poniedziałek i
    wtorek. Dziś pod koniec dnia odwiedziłem odział banku (Wrocław; Pl.
    Bema), gdzie pani poinformowała mnie, że ona nie ma możliwości
    podejrzenia w systemie lokat 100 dniowych zakładanych przez internet i
    muszę ponownie dzwonić na ich infolinię. Ponadto dowiedziałem się, że
    podpisanie umowy ramowej z bankiem celem uzyskania dostępu
    elektronicznego też mi nie zapewni wglądu w lokaty wcześniej założone
    przez internet. Pani była bardzo zdziwiona, że na infolinii zapewniają,
    iż jest to możliwe. Byłem tak wkurzony, że nie przyszło mi do głowy
    zapytać ją, jak zatem u nich zrywa się te lokaty, skoro oni nie mają
    wglądu w te lokaty zakładane przez klientów nie posiadający u nich
    żadnych innych rachunków.
    A może Alior zrezygnował już "z wyższej kultury bankowości"?

    Marek

  • 2. Data: 2011-09-13 20:43:11
    Temat: Re: Alior to jednak niska kultura bankowości
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Marek" <1...@4...eu> napisał w wiadomości

    > A może Alior zrezygnował już "z wyższej kultury bankowości"?

    A moze pani byla niekumata ? ;)

  • 3. Data: 2011-09-13 20:50:28
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Nie zadzwonili w piątek, poniedziałek i wtorek.

    standard

> [...]
    > lokat 100 dniowych zakładanych przez internet i muszę ponownie dzwonić na

    moze faktycznie nie miala, a moze tylko tak twierdzila
    ja twierdze inaczej

    > Ponadto dowiedziałem się, że podpisanie umowy ramowej z bankiem celem
    > uzyskania dostępu elektronicznego też mi nie zapewni wglądu w lokaty
    > wcześniej założone przez internet.

    ponownie twierdze inaczej

    > Byłem tak wkurzony, że nie przyszło mi do głowy zapytać ją, jak zatem u
    > nich zrywa się te lokaty, skoro oni nie mają wglądu w te lokaty zakładane
    > przez klientów nie posiadający u nich żadnych innych rachunków.

    o ile kwota nie wymaga awizacji, to idziesz do placowki, zrywasz lokate i
    tyle
    a jesli nie chca wyplacic, to idziesz do innej placowki, wzglednie skladasz
    reklamacje

    > A może Alior zrezygnował już "z wyższej kultury bankowości"?

    zrezygnowal
    jakosc pracy statystycznego interfejsu bialkowego mozna aktualnie porownac z
    poziomem pko bp rocznik wczesny dziewiecdziesiaty

  • 4. Data: 2011-09-14 09:22:14
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Marek <1...@4...eu> napisał(a):
    > DziĹ&#65533; pod koniec dnia odwiedziĹ&#65533;em odziaĹ&#65533; banku
    (WrocĹ&#65533;aw; Pl.
    > Bema), gdzie pani poinformowaĹ&#65533;a mnie, Ĺźe ona nie ma moĹźliwoĹ&#65533;ci
    > podejrzenia w systemie lokat 100 dniowych zakĹ&#65533;adanych przez internet

    Jakieś cuda wianki. Konta w Aliorze nie mam. Zakładałam przez internet. Po
    kilku dniach byłam w placówce - ładnie mi wydrukowali wszystkie lokaty i
    terminy ich zapadalności