  • 1. Data: 2012-12-07 04:50:54
    Temat: Citi -- aplikacja mobilna
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Citi poprawił się z wchodzeniem [zaraz będzie, że myślę
    o seksie, a to przecież prawda] do swej aplikacji mobilnej
    na [Andka? -- zaraz się zacznie, że o Tu i Tam 154 oraz
    o Macierewiczu piszę, a ja szanuję tę śmierć i widzę,
    że Moskale mieli dobre intencje -- śmierć, kwiaty,
    muzyka...] Androida.

    Można zapisać nazwę usera i podać przy logowaniu samo hasło.
    Spore ułatwienie. Co więcej -- mozna zapisać kilku userów
    naraz -- do jednej aplikacji.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-12-07 09:42:57
    Temat: Re: Citi -- aplikacja mobilna
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 7 Dec 2012 04:50:54 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Można zapisać nazwę usera i podać przy logowaniu samo hasło.
    > Spore ułatwienie. Co więcej -- mozna zapisać kilku userów
    > naraz -- do jednej aplikacji.

    Ano. Przy okazji Fotokasa zaczęła normalnie działać. Szkoda tylko, że opcja
    do zapisania użytkownika nazywa się "zapamniętaj mnie", przynajmniej na iOS
    :)

    AK

  • 3. Data: 2012-12-07 11:11:07
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    szkoda tylko, że nadal z tabletami nie jest kompatabilna

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2012-12-07 11:35:17
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 07 Dec 2012 11:11:07 +0100, lolekanabolek napisał(a):

    > szkoda tylko, że nadal z tabletami nie jest kompatabilna

    Z niektórymi telefonami Samsunga też nie.

    AK

  • 5. Data: 2012-12-07 12:07:18
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 11:11:07 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
    > szkoda tylko, �e nadal z tabletami nie jest kompatabilna

    Jak "na chama" wgralem apke na tablet, to poszlo i robi, co trzeba.
    Jedyny minus, ze program nie chce sam zakonczyc dzialania i musze go ubic.
    Ale rachunki poplacilem - pytanie, czy zmiescilem sie w tych 10000 ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2012-12-07 13:02:20
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 12:07:18 UTC+1 użytkownik ls napisał:

    > Jak "na chama" wgralem apke na tablet, to poszlo i robi, co trzeba.
    >
    > Jedyny minus, ze program nie chce sam zakonczyc dzialania i musze go ubic.
    >
    > Ale rachunki poplacilem - pytanie, czy zmiescilem sie w tych 10000 ;)

    Wczoraj zrobiłem UPC prezent w postaci faktur zapłaconych na cały rok. A co do 10k
    fotokasowych przelewów - powinniśmy się zmieścić, bo jeszcze wczoraj dostałem spam
    zachęcający do udziału w promocji.

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2012-12-07 13:26:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" d...@g...co

    > szkoda tylko, �e nadal z tabletami nie jest kompatabilna

    : Jak "na chama" wgralem apke na tablet, to poszlo i robi,
    : co trzeba. Jedyny minus, ze program nie chce sam zakonczyc
    : dzialania i musze go ubic.

    W telefonie Samsunga trzeba go zamknąć lewym
    przyciskiem -- jeśli mówię dostatecznie wyraźnie.
    Zamykanie prawą strzałką (czyli typowe cofanie) nie
    działa. I zdecydowanie jest to efekt zamierzony.

    -=-

    Do tej pory musiałem żonglować pomiędzy edytorem (którym
    otwierałem plik z hasłem i loginem) a aplikacją Citkową.
    Teraz mogę najpierw wejść do edytora, skopiować zeń hasło
    do logowania, zamknąć plik wraz z edytorem, po czym wejść
    do aplikacji Citkowej...

    [wróżką nie jestem? -- ale wróżę Androidowi i smartfonowi
    opartemu o ARMy świetlaną przyszłość; natomiast PeCetowi
    opartemu o x86 (czy jak mu tam) oraz o Win wróżę rychłą
    śmierć przez zapomnienie]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-12-07 18:46:38
    Od: gral <n...@e...pl>

    luc napisał(a):

    > Wczoraj zrobiłem UPC prezent w postaci faktur zapłaconych na cały rok.

    a jak zmieniles kwote? jak ja zeskanuje fakture to mam kwote wpisana i
    nie moge jej zmienic...
    no chyba ze... zaplaciles 12 razy jedna fakture? :)

  • 9. Data: 2012-12-08 00:37:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 3uxtw8xy5hbp.6w5g45y0j3m0$....@4...net

    > Ano. Przy okazji Fotokasa zaczęła normalnie działać.
    > Szkoda tylko, że opcja do zapisania użytkownika
    > nazywa się "zapamniętaj mnie", przynajmniej na iOS

    Nie widzę blokad karcianych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-12-08 00:45:28
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 18:46:38 UTC+1 użytkownik gral napisał:
    > luc napisaďż˝(a):

    > a jak zmieniles kwote? jak ja zeskanuje fakture to mam kwote wpisana i
    >
    > nie moge jej zmienic...
    >
    > no chyba ze... zaplaciles 12 razy jedna fakture? :)

    Otóż to :-)

    pzdrwm
    luc