  • 1. Data: 2007-04-13 16:48:03
    Temat: Citek - jak najszybciej zdobyc potwierdzenie przelewu ?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Akurat nie dostępuje "zaszczytu" bycia ich klientem, ale opowieści bliskiej osoby o
    Golgocie dla zdobycia potwierdzenia
    dokonanego przelewu są juz na granicy kiczu, albo i poza nią...
    Czy w tym banku NAPRAWDĘ jest to tak czasochłonne ??

  • 2. Data: 2007-04-13 18:10:29
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    666 wrote:
> [...]
    > dokonanego przelewu są juz na granicy kiczu, albo i poza nią...
    > Czy w tym banku NAPRAWDĘ jest to tak czasochłonne ??

    Zależy. Nie ma możliwości wydrukowania potwierdzenia przelewu - no
    chyba, że zrzut ekranu wydrukujesz ;) Przy wysyłaniu przelewu zaznaczasz
    opcję "otrzymanie potwierdzenia przelewu" i przyjdzie do Ciebie pocztą.
    Operacja tak koszuje 2 zł za przelew. Jeżeli nie chcesz płacić to
    reklamuj, że brak możliwości samodzielnego wydrukowania - zwracają bez
    problemu.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-04-15 16:08:32
    Od: "x" <y...@o...pl>

> [...]
    > dokonanego przelewu są juz na granicy kiczu, albo i poza nią...
    > Czy w tym banku NAPRAWDĘ jest to tak czasochłonne ??

    ja musiałam udać się do placówki żeby dostać szybko potwierdzenie (5 zł) i
    pomimo, że przede mną stała tylko jedna osoba, to faktycznie - chyba
    wcześniej przyszłoby pocztą...
    jak obserwowałam babkę obsługującą klientów mialam wrażenie, że to jakiś
    żart ze strony banku... po prostu tak flegmatycznej osoby nie widziałam
    nigdy w życiu.