  • 11. Data: 2005-09-28 21:52:36
    Temat: Re: Cimoszewicz i Tusk o euro
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Wed, 28 Sep 2005 21:49:13 +0200, na pl.biznes.banki, August w wiadomości
    <news:dhes5e$q64$1@opal.futuro.pl> napisał(a):

    > W takich wypadkach jednak jestem zwolennikiem decyzji
    > kogoś mądrzejszego w momencie spełnienia wymagań UE i przy przyzwoleniu RPP.

    A jaką masz gwarancję, że ci "mądrzejsi" przy podejmowaniu decyzji będą
    kierować się interesem Państwa i Narodu, a nie *swoim własnym*
    interesem?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 12. Data: 2005-09-28 22:23:34
    Od: trainer <t...@p...org>

    August wrote:

    > Ja bym nie potrafił wytłumaczyć fachowo,
    > dlaczego tak głosowałem i jaki byłby długofalowy skutek tej decyzji dla mnie
    > jako obywatela. W takich wypadkach jednak jestem zwolennikiem decyzji
    > kogoś mądrzejszego w momencie spełnienia wymagań UE i przy przyzwoleniu RPP.
    > A nie jakich "pluszakowych
    > kampanii" i referendami dla zdezorientowanego narodu. ;-).

    w takim razie skąd przypuszczenie, że referendum z 2003 wskazało
    właściwą drogę? A może po prostu 72% nabrało się na kolorową reklamę
    Unii i ktoś mądrzejszy powinien teraz z tego wybrnąć?
    Zresztą, temat NTG - konczę te dywagacje :-))

    trainer