  • 1. Data: 2011-08-10 20:36:01
    Temat: CHF - stabilizacja?
    Od: root <r...@v...pl>

    Jak tam Endriu? Czy wziąłeś pod uwagę moje setupy sprzed 2 tygodni? Ja je
    wziąłem i jestem zadowolony.
    Martwię się że Szwajcarzy zaczęli interweniować. Czas wyjść chyba na jakiś
    czas z tych S-ek i przeczekać aż im się kasiora skończy. Może być też tak,
    że skoro już nie ma 'safe heaven' we franku, to może Gold przyśpieszy (co
    zresztą już widać od 3 dni). Co o tym sądzisz?

  • 2. Data: 2011-08-11 07:50:33
    Temat: Re: CHF - stabilizacja?
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > Martwię się że Szwajcarzy zaczęli interweniować. Czas wyjść chyba na jakiś
    > czas z tych S-ek i przeczekać aż im się kasiora skończy.

    Jak to się skończy, co drukarni w fabrykach na dodrukowane franki ma niby
    zabraknąć ... ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-08-11 07:53:23
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Jak to się skończy, co drukarni w fabrykach na dodrukowane franki ma niby
    > zabraknąć ... ?.

    Jak to się skończy, co w drukarniach farby na dodrukowane franki ma niby
    zabraknąć ... ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-08-11 08:22:54
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 09:53:23 +0200, Endriu napisał(a):

    > Jak to się skończy, co w drukarniach farby na dodrukowane franki ma niby
    > zabraknąć ... ?.

    Miejmy nadzieję że w Szwajcarii mało drukują.