  • Data: 2007-10-01 10:24:42
    Temat: Bankomat BPH, a nalepka BZWBK
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć!
    Pobrałem ostatnio jakąś kwotę z bankomatu z nalepką BZWBK i zostałem
    obarczony prowizją, brałem pieniądze w pośpiechu, kiedy obejrzałem
    dokładniej bankomat okazało się, że to BPH. Pomyślałem, więc sobie mbank
    traktuje bezprowzyjnie bankomaty BZWBK, a nie te innych banków z nalepką
    BZWBK, innymi słowy mój błąd, moja strata. Z ciekawości wszedłem jednak
    na stronę WBKu i sprawdziłem listę darmowych bankomatów, bo mam tam
    również konto, co prawda używane sporadycznie, ale jakoś nie słyszałem,
    żeby bankomaty BPHu były darmowe, okazało się, że lista nie zawiera
    wspomnianego bankomatu. Zastanawiam się wiec, co ta nalepka ma oznaczać
    i czy pobierając kasę przy użyciu karty z BZWBK też obarczyliby mnie
    prowizją?

    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|