  • 11. Data: 2003-04-27 16:28:02
    Temat: Re: [BZWBK] Przygody po zamknięciu rachunku :-) (długie)
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > Heh, mi ostatnio w jednym z oddziałów PKO BP ze cztery panie z
    > naczelnik wydziału na czele ;] próbowały wmówić, że jak nie mam
    > towaru, to nie mogę go sprzedać :)) Argumantacja była powalająca: "tu
    > jest Bank i się nie da!". Załamałem ręce.

    Ja w takiej sytuacji wpadam w tak zwaną "zimną furię" i nie wychodzę dopóki
    nie dopnę swego ;)

    > A swoją drogą, to wypowiadałaś umowę listownie czy po wizycie w
    > oddziale?

    W oddziale.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-04-27 17:45:04
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello Glenn,

    G> Dzisiaj natchnęło mnie, żeby odebrać wreszcie w BZWBK 4,19 PLN z
    G> zamkniętego w lutym konta mojej mamy (byłam pełnomocnikiem do tego konta).
    G> Poszłam do oddziału, odstałam swoje w kolejce i mówię, że chcę wypłacić

    A ktory oddzial? Bo ja mam szczegolnie na pienku z tym na Solnym. Jak
    patrze na kapiacy makijaz jednej z dysponentek to mi sie niedobrze
    robi.

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 13. Data: 2003-04-27 18:13:54
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Konlin wrote:

    > A ktory oddzial? Bo ja mam szczegolnie na pienku z tym na Solnym. Jak
    > patrze na kapiacy makijaz jednej z dysponentek to mi sie niedobrze
    > robi.

    Nie we Wrocławiu - byłam u rodziców i postanowiłam wyręczyć rodzicielkę w
    ostatniej wizycie w BZWBK ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn