  • 1. Data: 2002-09-12 07:36:52
    Temat: BRE chce przylaczyc Fortis Bank Polska
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=458670&type_id=1&or
    der=priority&priority=2-20

    a jeszcze wczoraj bylo dementi, ze BRE nie planuje zadnej fuzji
    *** blad ***
    PS lubie Fortis i byloby mi szkoda najlepszego systemu pl@net
    (najlepszy wg PiG bo nie uzywa tokenow)

  • 2. Data: 2002-09-12 19:30:37
    Temat: Re: BRE chce przylaczyc Fortis Bank Polska
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    System Pl@net ma byc i task modyfikowany i zmieniany, wiec...

  • 3. Data: 2002-09-25 09:59:54
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Thu, 12 Sep 2002 09:36:52 +0200, blad napisał(a):

    [...]

    >PS lubie Fortis i byloby mi szkoda najlepszego systemu pl@net

    A co w nim najlepszego? To że wymaga MS Windows? :->

    >(najlepszy wg PiG bo nie uzywa tokenow)

    ROTFL - brak tokenu to właśnie wadaa...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 4. Data: 2002-09-25 10:08:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki"
    > A co w nim najlepszego? To że wymaga MS Windows? :->

    > ROTFL - brak tokenu to właśnie wadaa...

    jakbys przeczytal artykul z Prawa i Gospodarki (koniec VIII) to bys sie
    przekonal dlaczego - jest to jedyny system w pelni odporny na bledy MS IE i
    SSL umozliwiajace podszycie się kogoś pomiędzy użytkownika a bank
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-09-25 10:17:06
    Od: Wojciech Zimkowski <N...@p...wroc.pl>

    Dnia 2002-09-25 12:08, Użytkownik blad napisał:
> [...]
    > przekonal dlaczego - jest to jedyny system w pelni odporny na bledy MS IE i
    > SSL umozliwiajace podszycie się kogoś pomiędzy użytkownika a bank

    no jak wymagają użycia IE to chociaż dobrze, że się przed błędem zabezpieczyli
    nic w tym wielkiego.
    Poza tym nie jest to *ŻĄDEN BŁĄD SSL* tylko błędna implementacja przez pewną
    firmę. Ale o tym już było dużo.

    pozdrawiam

    --
    Wojciech Zimkowski PGP: 0xC7F3CBC2

  • 6. Data: 2002-09-25 11:51:52
    Od: "Stefan" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Zimkowski" <N...@p...wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:ams2hq$n93$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
    zabezpieczyli
    > nic w tym wielkiego.
    > Poza tym nie jest to *ŻĄDEN BŁĄD SSL* tylko błędna implementacja przez

    Poza tym o ile prawnicy banków czegoś nie wymyślą to wszystkie polskie banku
    będą musiały wprowadzić podobny system do 31 grudnia 2002 (tak tego roku),
    który będzie umożliwiał składanie zleceń, zakładanie kont i inne takie z
    wykorzystaniem kwalifikowanych podpisów cyfrowych. Fortis ma jedyny tego
    typu system w Polsce!

  • 7. Data: 2002-09-25 12:17:03
    Od: Wojciech Zimkowski <N...@p...wroc.pl>

    Dnia 2002-09-25 13:51, Użytkownik Stefan napisał:
    [ciach]
> [...]
    > który będzie umożliwiał składanie zleceń, zakładanie kont i inne takie z
    > wykorzystaniem kwalifikowanych podpisów cyfrowych. Fortis ma jedyny tego

    A możesz podac jakieś szczegóły albo źródło informacji

    --
    Wojciech Zimkowski PGP: 0xC7F3CBC2

  • 8. Data: 2002-09-25 12:19:36
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Wojciech Zimkowski <N...@p...wroc.pl> wystukal(a) :

    > no jak wymagają użycia IE to chociaż dobrze, że się przed błędem
    > zabezpieczyli nic w tym wielkiego.

    Napisz, z czego wywnioskowałeś, że Fortis działa jedynie z IE.
    Pl@neta działa również z NN i (częściowo) z Operą

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 9. Data: 2002-09-25 12:35:21
    Od: Wojciech Zimkowski <N...@p...wroc.pl>

    Dnia 2002-09-25 14:19, Użytkownik Pete napisał:
    > Wojciech Zimkowski <N...@p...wroc.pl> wystukal(a) :

    > Napisz, z czego wywnioskowałeś, że Fortis działa jedynie z IE.
    > Pl@neta działa również z NN i (częściowo) z Operą

    ja nie wywnioskowałem ktoś pisał kilka postów temu.

    --
    Wojciech Zimkowski PGP: 0xC7F3CBC2

  • 10. Data: 2002-09-25 14:54:52
    Od: "Stefan" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Zimkowski" <N...@p...wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:ams9il$2pl$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > Dnia 2002-09-25 13:51, Użytkownik Stefan napisał:
    > [ciach]
    > >
    > A możesz podac jakieś szczegóły albo źródło informacji
    Ustawa! Art.58 ust.1. To może wyglądać na coś innego, ale sprowadza się do
    tego - jak mówiłem sporo zależy od interpretacji.