  • Data: 2002-07-16 20:27:24
    Temat: BPH podnosi zyski TPSA ?
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie dzwonie na linie KK BPH. Numer 0801 6 52782. Czyli impuls jest
    liczony co minute. I co ? I czekam od dobrych kilkunastu minut na
    polaczenie z konsultantem. Droga zabawa.

    W niektorych przypadkach, np. w niedziele, tanszym rozwiazaniem jest
    wykorzystanie miedzymiastowej.

    Na szczescie mieszkam w Krakowie i dzwonienie na numer (12) 682-84-82
    jest 6 razy tansze.
    Gdyby ktos ukradl mi karte, to w czasie oczekiwania na konsultanta
    moglby wykonac calkiem sporo operacji moja karta.

    A moze wszyscy poszli spac ?

    Jednak nie, po wpisaniu numeru klienta slysze komunikat: "niestety w
    chwili obecnej system jest niedostepny"

    A karte mam zastrzec przez MasterCard ?

    MichalL