  • 1. Data: 2012-06-07 21:27:52
    Temat: karta Pekao pre-paid EURO 2012
    Od: tomba <t...@g...com>

    bank wydał ciekawe karty z wizerunkami EURO2012

    zastanawiam sie czy te kartą można rezerwować bilety w Ryanair bez
    opłat?

    korzystał ktoś

  • 2. Data: 2012-06-07 21:48:19
    Temat: Re: karta Pekao pre-paid EURO 2012
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    bank wydał ciekawe karty z wizerunkami EURO2012

    zastanawiam sie czy te kartą można rezerwować bilety w Ryanair bez
    opłat?

    korzystał ktoś

    Na tej gruppie ciężko chyba będzie znaleźć posiadaczy konta w tym beznadziejnym
    banku.

    A może ktoś ma tam lokaty?

  • 3. Data: 2012-06-07 21:49:24
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > opłat?
    >
    > korzystał ktoś
    >
    > Na tej gruppie ciężko chyba będzie znaleźć posiadaczy konta w tym

    Nie zauważyłęm że chodzi o prepaida.

  • 4. Data: 2012-06-08 12:55:23
    Od: "mohonk" <m...@N...gazeta.pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

    > Na tej gruppie ciężko chyba będzie znaleźć posiadaczy konta w tym
    beznadziejnym

    > banku.
    >
    > A może ktoś ma tam lokaty?

    Ja akurat mam tam konto bo zostałem do tego przymuszony przy okazji
    refinansowania na korzystniejszych warunkach kredytu w innym banku.

    Powiem tak: obsługa w oddziałach faktycznie beznadziejna, ale Pekao24 jest
    według mnie jednym z najbardziej estetycznych i przejrzystych systemów
    bankowości internetowej (gdyby tylko były bezpłatne kody sms byłoby całkiem
    spoko).

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 5. Data: 2012-06-09 17:17:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "mohonk" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > według mnie jednym z najbardziej estetycznych i przejrzystych systemów
    > bankowości internetowej (gdyby tylko były bezpłatne kody sms byłoby

    dla mnie jest najbardziej
    nieprzejrzystym systemem internetowego banku
    wszystko mi się zlega gdy poruszam się po stronie

    erator/