  • 1. Data: 2002-10-18 10:09:42
    Temat: BPH PBH :)
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    No wiec tak, niby banki sie polaczyly, niby maja wspolna oferte
    zarowno kredytowa jak i kartowa, ale to tylko teoria. Mam konto w
    bylej placowce BPH, zamowilem sobie karte, ktora wydaje PBK (po
    integracji systemu informatycznego jest to mozliwe). Po 4 dniach od
    zlozenia wniosku, dostalem info ze karta ISIC nie jest wydawana w
    ogole (to po co mozna ja zamawiac?) poniewaz Almatour nie moze sie
    dogadac z bankiem, natomiast Maestro nie wydaja, nie zamawiaja tez w
    PBK, bo PBK rezygnuje z Maestro na rzecz V. Electron (to po co mozna
    ja zamawiac?). Ciekawe, w liscie kart znajduje sie ich cala masa,
    natomiast zamowic mozna zaledwie kilka, kolejne dezinformowanie
    klienta. Szkoda.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 2. Data: 2002-10-18 13:06:46
    Temat: Re: BPH PBH :)
    Od: "saiph" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > integracji systemu informatycznego jest to mozliwe). Po 4 dniach od
    > zlozenia wniosku, dostalem info ze karta ISIC...

    Ja takze w tej sprawie zadzwonilem do infolinii BPH PBK i na poczatku pan w
    ogole nie wiedzial o co mi chodzi... pozniej zaczal mowic, ze sie z tej
    oferty PBK wycofuje, a na moje pytanie, dlaczego mozna ja zamawiac po
    zalogowaniu sie do bankowosci internetowej, nie umial odpowiedziec...

    Ale czasem to jest wkurzajace...

    saiph

  • 3. Data: 2002-10-18 14:04:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    saiph wrote:
    > Ale czasem to jest wkurzajace...

    No wlasnie czesciej niz czasem. Dzwoniono do mnie dwa razy z
    przeprosinami, ale co z tego, skoro karty te wciaz widnieja w spisie i
    mozna je zamawiac. Dlaczego nie mozna bylo zrobic tej fuzji tak, jak
    BZ+WBK, gdzie teoretyczne polaczenie=wspolna oferta, a tutaj wspolna
    jest tylko i wylacznie nazwa banku, natomiast klientow sie po prostu
    oszukuje.

  • 4. Data: 2002-10-18 16:00:05
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> napisa

> [...]

    > BZ+WBK, gdzie teoretyczne polaczenie=wspolna oferta, a tutaj wspolna
    > jest tylko i wylacznie nazwa banku, natomiast klientow sie po prostu

    Piszesz glupoty.
    W polaczonym BZ WBK S.A. rowniez, przez jakis czas, istnialy produkty
    kartowe dostepne tylko dla klientow
    np: dawnego BZ, przyklad, embosowany Mastercard charge.
    Tej karty pomimo, iz oficjalnie byla na stronach internetowych BZ WBK jako
    oferowany produkt, nie mozna bylo zamowic w placowce dawnego WBK.
    Tak bylo az do momentu, kiedy bank zaprzestal wydawania tej karty. W tej
    chwili wydawana jest tylko jako wznowienie ale nie mozna juz zlozyc nowego
    wniosku o jej wydanie.

    Pozdrawiam,
    Konrad

  • 5. Data: 2002-10-18 16:06:27
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Reaktorek wrote:
> [...]
    > chwili wydawana jest tylko jako wznowienie ale nie mozna juz zlozyc nowego

    Nie zrozumiales, BPH i PBK to wciaz osobne banki, nie mozesz w BPH
    zamowic zadnej karty PBK i odwrotnie, wiec po co szumnie pisac na
    stronach o wspolnej ofercie i po co wprowadzac klientow w blad?