  • 1. Data: 2008-12-21 09:15:51
    Temat: Alior - kursy walut - karty płatnicze
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    Pytanie: czy ktoś z Was używał kart Aliora do płatności zagranicznych
    kartami w Euro lub USD?
    Jakie mają kursy?

  • 2. Data: 2008-12-21 13:26:44
    Temat: Re: Alior - kursy walut - karty płatnicze
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 21 Dec 2008 01:15:51 -0800, tompod@ napisał(a):

    > Pytanie: czy ktoś z Was używał kart Aliora do płatności zagranicznych
    > kartami w Euro lub USD?
    > Jakie mają kursy?

    W przypadku karty kredytowej: nawet gdybym użył, nie mógłbym w żaden
    sposób sprawdzić kursu, ceny czy czegokolwiek -- system nadal nie
    pokazuje nic.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-12-21 17:11:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 21 Dec 2008 13:26:44 +0000, Olgierd napisał(a):

    > W przypadku karty kredytowej: nawet gdybym użył, nie mógłbym w żaden
    > sposób sprawdzić kursu, ceny czy czegokolwiek -- system nadal nie
    > pokazuje nic.

    Może tak jak to było w Polbanku na początku czyli telefon na partyline ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-12-21 17:17:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > W przypadku karty kredytowej: nawet gdybym użył, nie mógłbym w żaden
    > sposób sprawdzić kursu, ceny czy czegokolwiek -- system nadal nie

    Może spróbuj tak jak to na początku było w Polbanku czyli telefon na
    party line ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2008-12-22 12:17:46
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "xbartx"

    > Może tak jak to było w Polbanku na początku czyli telefon na partyline
    > ;)

    w połowie grudnia tak mi właśnie odpowiedzieli na maila:

    "W odpowiedzi na Pana zapytanie dotyczące Lokaty Nocnej informuję, że
    minimalna kwota lokaty to 0,01 zł.
    W odpowiedzi na Pana drugie zapytanie dotyczące tabeli kursów walut
    informuję, że informacje o kursach może Pan uzyskać telefonicznie bądź w
    oddziale Banku.
    Dziękuję za sugestię dotyczącą zamieszczenia Tabeli kursów na stronie
    internetowej Banku. Przekazałam te informacje do administratorów
    strony."

    Przy okazji wyjaśniałem minimalną kwotę lokaty nocnej - sobie ustawilem
    na 20 zł ale zmienić już nie umiem. Nigdzie nie mogę znaleźć dojscia do
    ustawiania tej kwoty.
    *** Blad ***

  • 6. Data: 2008-12-22 12:38:11
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    blad pisze:

    > Przy okazji wyjaśniałem minimalną kwotę lokaty nocnej - sobie ustawilem
    > na 20 zł ale zmienić już nie umiem. Nigdzie nie mogę znaleźć dojscia do
    > ustawiania tej kwoty.

    Wyłącz i włącz na nowo.

  • 7. Data: 2008-12-22 13:25:56
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > Wyłącz i włącz na nowo.

    tylko gdzie to się wyłącza - przez www, bo rozmowy telefoniczne mam
    zablokowane we wszystkich bankach
    *** blad ***

  • 8. Data: 2008-12-22 13:49:48
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    blad pisze:
    > Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > tylko gdzie to się wyłącza - przez www, bo rozmowy telefoniczne mam
    > zablokowane we wszystkich bankach

    W szczegółach rachunku.

  • 9. Data: 2008-12-22 15:19:55
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > W szczegółach rachunku.

    Dzieki, wylaczylem i wlaczylem z kwotą 0,01
    nawet SMS nie chcial mi wyslac
    *** blad ***

  • 10. Data: 2008-12-22 15:34:37
    Od: BK <b...@g...com>

    On 22 Gru, 16:19, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > Dzieki, wylaczylem i wlaczylem z kwotą 0,01
    > nawet SMS nie chcial mi wyslac
    > *** blad ***

    A nie lepiej poprostu nie ustawiac kwoty niz ustawiac 0,01 ? :)

    BK