    Date: Wed, 24 Feb 2016 21:12:19 +0100
    From: Marcin <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Alior kantor - wylaczenie transakcji zblizeniowych

    Witam

    Karty walutowe z Alior Kantora maja funkcje platnosci zblizeniowych
    ktore nie sa mi potrzebne i chetnie bym to wylaczyl. Da sie to jakos
    zrobic przez interfejs www jezeli nie mam innych produktow Aliora oraz
    hasla do infolini? Niestety nie widze takiej opcji ale moze jest gdzies
    dobrze ukryta?

    Pozdrawiam,
    Marcin