  • 1. Data: 2012-11-26 23:10:42
    Temat: Alior Sync - wniosek o lokatę - pytanie
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Czy po złożeniu wniosku o lokatę na lokata.sync.pl dostaje się numer
    rachunku do wpłaty? Czy ten sam numer jest numerem rachunku lokaty po
    jej faktycznym założeniu (przelaniu pieniędzy)?

  • 2. Data: 2012-11-27 02:26:21
    Temat: Re: Alior Sync - wniosek o lokatę - pytanie
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 26.11.2012 20:10, XYZ wrote:
    > Czy po złożeniu wniosku o lokatę na lokata.sync.pl dostaje się numer
    > rachunku do wpłaty? Czy ten sam numer jest numerem rachunku lokaty po
    > jej faktycznym założeniu (przelaniu pieniędzy)?

    Wreszcie udało mi się porozmawiać z konsultantem, który miał pojęcie o
    tym co mówi. Odpowiedź na obydwa pytania jest twierdząca.