eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansoweBanki: plus za bankowość elektroniczną, minus za personalizację › Wiarygodność podstawą w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów banków

Banki: plus za bankowość elektroniczną, minus za personalizację

2019-10-16 00:44

Jakie czynniki przesądzają o pozytywnych doświadczeniach Polaków z bankami? Jak wynika z najnowszego raportu KPMG, dziś znaczenie mają przede wszystkim personalizacja oraz wiarygodność. Jednocześnie okazuje się, że sektor bankowy dość dobrze radzi sobie z odpowiadaniem na preferencje klientów. Aż 85% z nas deklaruje, że oferta ich ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wiarygodność podstawą w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów banków Kluczowe w relacjach z klientami są działania spójne z deklarowaną misją i wartościami firmy oraz stawianie na równi interesów, zarówno banków, jak i klientów.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: