  • 1. Data: 2003-09-29 11:40:07
    Temat: zestawienie operacji
    Od: "Forb" <u...@p...pl>

    Witam,

    Mam pytanie do grupowiczów nt mięsiecznego zestawienia operacji na koncie:
    Czy któryś z bankow przesyla takie zestawienie w formie elektronicznej?
    Może za dodatkową opłatą można otrzymać takie zestawienie, ile/miesiąc?

    PS. Moje Pekao SA, konto WWW twierdzi że nie mają tych danych w takim
    formacie!!!
    Wg mnie to nie chcą udostępnić - jak inaczej pokazywana jest historia
    rachunku na stronie?

    Pzdr, Forb

  • 2. Data: 2003-09-29 12:21:44
    Temat: Re: zestawienie operacji
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bl963h$ddr$...@n...news.tpi.pl,
    Forb <u...@p...pl>:
> [...]
    > koncie: Czy któryś z bankow przesyla takie zestawienie w formie
    > elektronicznej? Może za dodatkową opłatą można otrzymać takie

    Inteligo, 0zl.
    PKO BP Superkonto, ok. 1 czy 2zl - nie pamietam dokladnie, ostatnio obnizyli
    oplate.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-29 13:16:23
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bl963h$ddr$...@n...news.tpi.pl,

    > Inteligo, 0zl.
    > PKO BP Superkonto, ok. 1 czy 2zl - nie pamietam dokladnie, ostatnio
    obnizyli
    > oplate.

    Millennium.
    Wprawdzie nie przyslaja ale mozna sobie wygenerowac.
    Za darmo.

    --
    Pozdrowienia
    ---