  • Data: 2003-09-03 18:58:35
    Temat: zamykanie konta w BZWBK
    Od: Mona <l...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jeszcze do konca lipca prowadzilam knto w ww banku, poczym mialam ich
    dosc i wydalam dyspozycje jego zamkniecia. Pan mnie poinformowal, ze
    regulamin sie zmienil, procedura bedzie trwala 6-8 tygodni i na ten
    okres powinnam zapewnic srodki na oplate za prowadzenie.

    Teraz weszlam z ciekawosci na moja stronke i z jakim zdziwieniem
    ujrzalam, ze od czasu wydania owej dyspozycji nic sie na koncie nie
    zmienilo, zadnej adnotacji o zamykaniu konta ani, co najdziwniejsze
    sciaganych oplat za jego prowadzenie, a powinni byli pobrac juz trzy razy!
    Co o tym sadzic? Cczy ktos sie spotkal z czym podobnym?

    M.

    "Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby
    Wytrzeźwień." (Horacy Safrin)