    From: "Alter Nator" <a...@n...fls>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: zamiana mieszk. na drozsze - jeszcze raz - jaki kredyt ?
    Date: Sat, 18 Oct 2003 18:54:23 +0200

    Witam

    Najwyrazniej poprzednio strasznie zamotalem :-) Chcialbym zamienic
    mieszkanie na wieksze (od spoldzielni, wlasnosc hipoteczna) i dopiero po
    przeprowadzce do niego sprzedac stare mieszkanko. Mozna powiedziec, ze mam
    niezbedne srodki finansowe - zamrozone w postaci starego lokum + roznice w
    cenie mieszkan w gotowce, na rachunku kasy mieszkaniowej.

    Chodzi jednak o to, aby moc przeprowadzic sie w spokoju z jednego mieszkania
    do drugiego i na spokojnie sprzedac stare mieszk. po dobrej cenie.

    Co maja dla mnie banki ? Zwykly kredyt hipoteczny pod zastaw nowego
    mieszkania z mozliwoscia szybkiej splaty ? A moze jakis specjalny produkt ?
    Ile taka operacja bedzie mnie kosztowac przy zalozeniu, ze
    stare mieszkanie bede sprzedawal pol roku ? Co dodatkowo bede musial pokazac
    bankowi ? (oprocz dowodu posiadania dotychczasowego lokum)

    Pozdrawiam
    AN