  • Data: 2003-05-21 10:44:22
    Temat: założyłem EKOKONTO :) - było ciężko , ale chyba się udało
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zachęcony konkursem BOŚ i nagrodą w konkursie Karta Pani postanowiłem
    założyć EKOKONTO :)

    po 90 minutach udało mi się :)

    oczywiście większości formularzy brakowało, tabelę opłat i prowizji musiała
    drukować sama Pani naczelnik (to i tak sukces, bo poprzednim razem kiedy o
    to pytałem, w ogóle w banku nie było tabeli opłat i prowizji a jedynie
    ulotki reklamowe z wydrukowanymi niektórymi pozycjami tabeli)

    Jak na razie, mimo zapewnień, nie mogę dostać się do TeleBosia :) , a po
    wybraniu opcji "połączenie z operatorem" uzyskuję informację, że funkcja
    czasowo niedostępna :)))

    poczytam dokładnie tabelkę opłat i prowizji i jak konkurs się skończy (30
    czerwca) to szybko zamykam rachunek
    no chyba, że mi się spodoba - w sumie karta bezpłatna do wszystkich
    bankomatów w Polsce, do tego limit do wysokości salda to dość ciekawa
    propozycja

    wadą oczywiście jest fakt, że kosztuje to 5 zł miesięcznie :(

    --
    pozdrawiam
    plusz