  • 11. Data: 2010-08-08 22:37:47
    Temat: Re: zakup za pomocą umowy
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-08 18:50, Kenny pisze:
    > ak sobie policzylem "cashback" dzieki punktom bede miec taki sam czyli
    > circa 0,5% (punkty zamieniam wylacznie na bony do Reala).

    Ale żeby wykorzystać jakiś bon musisz coś najpierw kupić. Są bony na
    określoną kwotę zakupu. Jak coś kupisz np. za 100 zł to masz do tego
    odpowiedni bon itd.
    Wiem, bo dorabiałam sobie trochę w Realu jako kasjerka. Nie interesowały
    mnie wtedy karty Reala, nie chciałam wyrabiać. Teraz to mi się przyda i
    jak będę w realu (nie mam za blisko tam) to sobie wyrobię tę kartę.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-08-08 22:41:05
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-08 20:16, Damian Niusy pisze:

    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jakie dokumenty trzeba im przedłożyć?
    >
    > Z tego co ja się dowiedziałem w punkcie to wystarczy sam dowód
    > osobisty ale lepiej mieć 2 dokumenty przy sobie.

    Już przeczytałam ba stronie Real Finanse. Trzeba mieć jeszcze przy sobie
    potwierdzenie stałego żródła dochodu (np wydrukowany ostatni przelew
    bankowy).

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-08-08 22:43:00
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-08 21:06, Kenny pisze:
    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co ja sie dowiedzialem, jesli limit do 3kzl, tylko Twoje
    > oswiadczenie, plus proba potwierdzenia telefonicznego w kadrach przez Sygme
    > (jesli pracujesz na umowe).
    >
    > Jesli chcesz limit 3k-5k zl to zaswiadczenie o zarobkach z zakladu pracy.
    > Plus proba potwierdzenia telefonicznie.
    >
    > Przy czym, nie wnioskuje sie o konkretny limit, bank sam ocenia ile jest
    > sklonny dac i iles tam przyznaje.

    OK. Jak da za dużo to poproszę o zmniejszenie stosownie do moich możliwości.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-08-08 22:53:09
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-08 21:45, Kenny pisze:
    > Użytkownik "Marcin K."<k...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Wow. Uparty byles i... tym bardziej mnie zaciekawiles ;)
    > Zobaczymy jak w moim przypadku sie pajace spisza.

    A mnie nie chciała babeczka przepisać punktow z karty Reala na kartę
    Payback. Podobno termin minął. Dopiero jak jej powiedziałam która
    kasjerka (pokazałam też paragon zakupu) powiedziała, że mi się to należy
    to dała mi do wypełnienia druczek reklamacyjny i punkty od razu
    przekazała ma Payback. Punktów nie było mało, szkoda by było to stracić.

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-08-08 22:54:45
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-08 22:12, Damian Niusy pisze:

    > Po przeczytaniu problemów z tą kartą Marcina chyba przeszła mi na
    > nią ochota :)

    Nie zniechęcaj się. Po prostu od razu tego przypilnuj. Powiedz, że nie
    chcesz być okiwany i tyle.

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-08-09 12:29:30
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 8 Aug 2010 12:18:14 -0700 (PDT), Marcin K. napisał(a):

> [...]
    > grila - jednorazowka juz dawno na zlom poszla, wizytownik - nie
    > spotkalem jeszcze osoby ktora dalaby mi wizytowke, i lowendowy

    A błędne umowy zostały ci zwrócone, albo dostałeś potwierdzenie ich
    zniszczenia? Bo patrząc na opinię o SygmaBanku to możesz się obudzić z ręką
    w nocniku.

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2010-08-09 12:31:29
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

> [...]

    A błędne umowy zostały ci zwrócone, albo dostałeś potwierdzenie ich
    zniszczenia? Bo patrząc na opinię o SygmaBanku to możesz się obudzić z ręką
    w nocniku, znaczy z wpisem w BiK 4x limit ;).

    --
    Kojer

  • 18. Data: 2010-08-10 15:52:02
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

> [...]

    |mnie wtedy karty Reala, nie chciałam wyrabiać. Teraz to mi się przyda i
    |jak będę w realu (nie mam za blisko tam) to sobie wyrobię tę kartę.

    Chyba o jakichs innych bonach piszesz - ja sobie drukuje z automatu np na
    20zl za 2000pkt i po prostu nim place.

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 19. Data: 2010-08-10 16:22:00
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-10 17:52, Kenny pisze:
    > Chyba o jakichs innych bonach piszesz - ja sobie drukuje z automatu np na
    > 20zl za 2000pkt i po prostu nim place.

    Przysyłali ludziom pocztą kupony do karty Real (tej na punkty). Mnie też
    przysyłali. Teraz jest Payback. Z Payback'a przysłali mi "na dzień
    dobry" sporo kuponów, ale się zmarnowały, bo nie robiłam wtedy w Realu
    zakupów.
    Na swojej stronie w Payback'u nie widziałam żadnych kuponów do
    wydrukowania, ale zajrzę tam- może się coś ostatnio "urodziło".

    --
    animka

  • 20. Data: 2010-08-10 19:27:28
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

> [...]

    |przysyłali. Teraz jest Payback. Z Payback'a przysłali mi "na dzień
    |dobry" sporo kuponów, ale się zmarnowały, bo nie robiłam wtedy w Realu

    Aaa, te ksiazeczki z bonami na dodatkowe pkt... teraz znowu je daja za
    zakupy powyzej 50zl.

    |Na swojej stronie w Payback'u nie widziałam żadnych kuponów do
    |wydrukowania, ale zajrzę tam- może się coś ostatnio "urodziło".

    Stoi automat w Realu, przeciagasz karte, wybierasz prezent (np bon na 20zl)
    i Ci go drukuje. Placisz nim normalnie w kasie (na paragonie nabija storno
    na 20zl).

    --
    Pozdr.
    Kenny