  • 11. Data: 2018-10-24 09:41:22
    Temat: Re: wyżyny możliwości mBanku
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 października 2018 19:24:52 UTC+2 użytkownik Saiko Kila napisał:

    > Mów do siebie człowieku. Ja nie napisałem, że to mbank nalicza, tylko że
    > po to przedłużają rozmowę, żeby naliczać.
    Poniższe nie Ty napisałeś?
    "Wydaje mi się, że takich
    zatrudniają po to, żeby naliczać opłaty za połączenie (kilkanaście zł w
    moim wypadku). "

    > mlinią w ciągu dwóch dni musiałem zapłacić ponad 15 zł.

    1. Wg cennika Orange nr 801 taryfowane sa 29gr za min więc musiałeś gadać prawie
    godzinę.
    Pomijam fakt że na infolinie mBanku podany jest też nr stacjonarny.
    2. Pod definicję "prawdziwego idioty" wg mnie pasuje również taka osoba która wydaje
    15zł za dwa połączenia z infolinia gdzie na rynku za ok 15-20zł jest pełno ofert z
    nielimitowanymi rozmowami.
    Oczywiście jak się trochę poszuka to można jeszcze znaleźć ofertę taryfikowaną
    minutowa;)

    > Jeden i drugi zmienił mi umowę
    > niezgodnie z prawem w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

    Znaczy zmusili Ciebie do podpisania jakiś aneksów do umów? Rozwiń proszę co za
    niezgodne z prawem zmiany w umowach wprowadziły Orange i mBank. Ostrzeżesz innych.

  • 12. Data: 2018-12-04 17:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Saiko Kila f...@b...cy ...

    > Mów do siebie człowieku. Ja nie napisałem, że to mbank nalicza,
    > tylko że po to przedłużają rozmowę, żeby naliczać. Nalicza
    > oczywiście mój operator (czyli Orange). Jak się on potem z mbankiem
    > rozlicza i czy w ogóle to już nie moja broszka. Fakt jest, że za
    > czas na rozmowach z mlinią w ciągu dwóch dni musiałem zapłacić ponad
    > 15 zł.

    Animka...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 13. Data: 2018-12-04 18:17:58
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-12-04 o 17:59, Budzik pisze:

    > Animka...?

    :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 14. Data: 2018-12-06 04:47:54
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-12-05 o 05:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Saiko Kila f...@b...cy ...

    > Animka...?>

    Te, głupi budzik, dlaczego sam się pod tym nie podpisałeś tylko wtrącasz
    w te swoje brudy kogoś innego.

    Jeśli o mnie chodzi to zawsze dzwonię na taki numer telefonu w banku za
    który nie muszę płacić. Dzwonię z telefonu komórkowego.

    --
    animka