  • 31. Data: 2009-12-18 14:25:15
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Grzexs" <g...@g...pXl> wrote in message
    news:hgfiqd$53o$1@inews.gazeta.pl...

    > miesięcznie:
    > 6,90 za prowadzenie
    > 2,00 za dostęp internetowy
    > 1,67 za każdą kartę (20 PLN/rok)
    > _____
    >
    > 10,57 razem
    >
    > Do tego przelewy po 0,50 PLN/szt.

    Ze tak wtrace rozrywkowo: ale bankomaty w Paryzu sa darmowe:)
    Swoja droga, 2zl za dostep przez internet?!!!!
    Czy banki kasuja juz za samo wejscie do budynku banku czy jeszcze nie?:)

  • 32. Data: 2009-12-18 14:26:12
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Marx" <M...@n...com> wrote in message
    > Chodzi o wygode. Aktualnie wyplacam w "firmowym" bankomacie i wiem ze jest
    > to free, a wszedzie poza tym mnie skroja. Ale malo jest miejsc, gdzie nie
    > ma w poblizu bankomatu ING/PKOBP.
    > Zastanawianie sie, czy dany bankomat jest free, albo (o zgrozo) noszenie
    > ze soba listy darmowych bankomatow - to nie dla mnie
    > Swoja droga ciekawe, czy jest gdzies porownanie ilosci bankomatow w
    > sieciach? W mojej okolicy jest np PKOBP, ING i WBK. Euronetu brak.
    > Marx

    A jak chcesz dokonac tranzakcji w bankomacie to bankomat nie informuje cie
    przed zatwierdzeniem ile to bedzie kosztowac?

  • 33. Data: 2009-12-18 14:44:34
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "pmlb" news:zfMWm.42799$eZ2.33371@newsfe10.ams2

    > Zaraz sie moze okazac ze jestem debilem, bo mam czajnik o pojemnosci 1
    > litra zamiast 3 pint. Przeciez kazdy wie, ze angielskie jednostki
    > miary sa normalne, a my zyjemy w trzecim swiecie.

    > Twoj post jest wlasnie przykladem trolowania, nic nie wnosi a jedynie
    > bezwartosciowe uwagi ktore nie maja zadnego pokrycia z tematem.

    Za twój o pojemnosci czajnika i angielskich miarach pasuje jak ulal :) do
    watku o wyborze konta osobistego. Siedz w UK i wstydu ciezko tam pracujacym
    Polakom swoimi wypowiedziami nie przynos!

  • 34. Data: 2009-12-18 14:45:07
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "pmlb" news:ghMWm.42800$eZ2.2823@newsfe10.ams2

    > Czy banki kasuja juz za samo wejscie do budynku banku czy jeszcze nie?:)

    A UK nie kasują? Wow! :)

  • 35. Data: 2009-12-18 14:46:59
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "pmlb" news:9iMWm.42801$eZ2.29309@newsfe10.ams2

    > A jak chcesz dokonac tranzakcji w bankomacie to bankomat nie informuje cie
    > przed zatwierdzeniem ile to bedzie kosztowac?

    A czemu miał by to robić? Bo w UK są takie praktyki (ja się z nimi osobiście
    nie spotkałem a ścianę tam doiłem nagminnie)?
    Najczęściej bankomat (np. eCard, C4Y mają takie kaprysy) informuje kto może
    z danej maszynki wypłacić za free i na tym koniec.

  • 36. Data: 2009-12-18 15:32:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 03:31:29 -0800, BK napisał(a):

    > Tak byc moze to z tego wynika. ;-)
    >
    > Ale warto by bylo czasami zadac sobie trud wybicia sie ponad swoj
    > ograniczony horyzont myslowy. Tak sie ludzie okopuja na swoich
    > "pozycjach", ze nie chca przyjac do wiadomosci, ze przeciez gdzies
    > indziej jest inny swiat. (...)

    Chyba nie masz co dyskutować, bo to zbędny trud i jałowa dyskusja. Pewnie
    jakaś dziedzina medycyny to fachowo umie nazwać - ja nie. Chodzi o to, że
    ludzie którzy wyjechali chcą bardzo mocno zaznaczyć, że dokonali dobrego
    wyboru. Z tego wynika, że tam gdzie wyjechali jest ten przysłowiowy "raj"
    a tutaj jest szaro&ponuro z brakiem perspektyw, zanieczyszczonym
    powietrzem i przelewami co potrafią dojść tego samego dnia ;)

    --
    xbartx

  • 37. Data: 2009-12-18 15:41:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 11:29:32 +0000, pmlb napisał(a):

    > To nie jest trolowanie ale otwieranie wam oczu. Tu nie chodzi o
    > wmuszanie komus takiego czy innego produktu ale pokazanie, za WY W
    > POLSCE PLACICIE ZA COS CO W SWIECIE CYWILIZOWANYM JEST ZA DARMO!
    > Zrozumiales?
    > Czy dalej upierac sie bedziesz, ze placenie za to, zd deajesz bankowi
    > mozliwosc zarabiania jest super?

    Ok masz świąteczny urlop, jak widać na wyjazd do ciepłych krajów,
    ewentualnie do pl się nie zdecydowałeś, no ale jak tu jechać, jak karta z
    "pięknego i cywilizowanego świata, gdzie wszystko jest za darmo" nie
    będzie działać a przelew dojdzie prawdopodobnie jak już wrócisz :)

    Wiem, wiem - dokarmiam, ale święta idą, więc nie wypada odmówić ;)

    --
    xbartx

  • 38. Data: 2009-12-18 15:43:14
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hgg7al$amc$6@inews.gazeta.pl

    > Chyba nie masz co dyskutować, bo to zbędny trud i jałowa dyskusja. Pewnie
    > jakaś dziedzina medycyny to fachowo umie nazwać - ja nie.

    A to nie jest jakiś syndrom emigracyjny - pewne osoby (na szczęście nie
    wszystkie), które wyjechały z Polski z różnych powodów już po paru
    tygodniach pobytu na obczyźnie są bardziej angielskie, francuskie,
    irlandzkie, niemieckie, szwedzkie, norweskie itp. niż rodowici mieszkańcy,
    zaś wszystko co związane z nowy krajem jest oh i ahh.
    Nic na to nie poradzisz :)

  • 39. Data: 2009-12-18 15:45:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 07:57:15 +0100, Marx napisał(a):

    > ING juz mam, potrzebuje drugie dobre konto z duza siecia bankomatow.
    > Bankomaty ING poza slaskiem nie sa juz tak powszechne Marx

    Ktoś ostatnio pisał na grupie (Szczurwa?), że w ING jest promocja konta
    prestiż czy tam innego brylanta, gdzie wszystkie bankomaty są darmowe w
    pl, więc może to jest rozwiązanie, bo na rok miałbyś konto do testów i
    nie musiał się nigdzie przenosić ;)

    --
    xbartx

  • 40. Data: 2009-12-18 18:54:48
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    pmlb pisze:

    > Zakładając jednak (naiwnie), że rachunek będzie Ci faktycznie do czegoś
    > potrzebny a nie do droczenia się i trollowania, spokojnie uzyskasz
    > Tu nie chodzi o trolowanie, ale by otworzyc oczy wszystkim ktorym sie
    > wydaje, ze jak w Polsce tak na swiecie...

    Pod względem bankowości to w mało którym kraju jest _lepiej_ w PL.
    Autentycznie (mówimy o wyborze i możliwościach kont osobistych).

    > Tu chodzi o to by mowic jak banki w polsce kroja ludzi i to masakrycznie.
    > Ja wiem, ze zaraz znajda sie ludzie ktorzy powiedza: a co tam 3 zl czy
    > 10zl ale mam konto i bankomaty w Paryzu za darmo...:))

    Rzecz w tym, że ja mam za 0zł konto w bankomaty w Paryżu za darmo.

    > Tu chodzi o to by bylo normalnie a nie jak w Salwadorze! W banku
    > (teoretycznie) to ty zanosisz pieniadze i bank zarabia na ich obracaniu,
    > w polsce za to, ze ty dasz do banku pieniadze by ten mogl zarobic
    > jeszcze musisz zaplacic - i o to mi biega a nie trolowanie.

    Nie musisz. Co więcej- śmiem twierdzić, że za prowadzenie rachunków ROR
    oraz oszczędnościowych w WIĘKSZOŚCI banków w PL nie zostanie pobrana
    _żadna_ opłata. Kosztują głównie nieużywane karty debetowe. Reasumując-
    jeśli celem Twojego zanoszenia pieniędzy do banku jest to, żeby tam
    leżały- proszę bardzo, w większości banków w PL zrobisz to za darmo.
    Jeśli chcesz je nowocześnie, bezgotówkowo, wykorzystywać- również robisz
    to za darmo, bo karta której się używa, jest bezpłatna.

    > całkiem darmowe usługi z obsługą kasową, kartą debetową, kredytową i co
    > tam sobie wymarzysz :) W dodatku przelew dojdzie w jeden dzień a nie tak
    > jak w UK ;) I nie skroją Cię aż tak na kursach za granicą, nie obłożą
    > restrykcjami i prowizjami.
    > Ile idzie przelew to mnie malo interesuje:)

    No to jesteś ignorantem- czyżbyś potrafił rozmawiać tylko o opłatach, a
    o funkcjonalności już nie?

    > Jesli w tym samym banku to natychmiast, jesli w obcym to 3 dni...
    > Przy czym jaka to roznica czy 1 dzien?

    To może niech chodzą 3 miesiące, skoro 1 dzień a 3 dni to żadna różnica?
    Poza tym nie uważasz, że w XXI wieku 3 dni na przelew elektroniczny to
    żenada? W tyle czasu można przesyłkę z jednego na drugi koniec świata
    dostarczyć.

    > Po drugie, w UK nie ma czegos takiego jak karne odsetki od
    > przeterminowanej platnosci:)

    Naprawdę? to w UK nie ma odsetek od niespłacenia KK w GP (jeśli
    rozumiesz te skróty)? I od ŻADNEJ płatności nie ma odsetek? Nigdy? To
    chyba sobie wyrobię KK w UK i będę spłacał raz na rok, skoro jest tak
    pięknie.

    > Owszem, ma to znaczenie jesli ty prywatnie komus chcesz przelac kase,
    > wowczas przez 3 dni pieniadze niejako wisza w systemie, ale nic nie stoi
    > na przeszkodzie udac sie do "jego" oddzialu banku i on wowczas ma te
    > pieniazki natychmiast.

    Jasne, bo po to przecież masz "dostęp przez internet", żeby latać z
    oddziału do oddziału.

    > Przelew to pikus!:)

    Tym niemniej w PL działa o niebo lepiej.

    --
    Michał