  • 1. Data: 2010-01-22 16:14:39
    Temat: wplatomat mbanku/Multi - kuriozum!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jakis czas temu znalazlem na stronie Multibanku, ze mozna korzystac z
    wplatomatow mbanku, sprawdzilem na liscie i okazalo sie, ze najblizszy
    mi wplatomat (mbanku) rowniez tam sie znalazl

    udalem sie, ale na miejscu zadnego info nie bylo, zapytalem goscia,
    ktory sedzial w mbankowym kiosku i dostalem info, ze na konta multi
    wplacac NIE MOZNA, no to wplacilem na konto mbanku i pozniej przelalem
    na glowne w multi

    kilka dni temu ta sama akcja, wplacac mozna TYLKO na konto w mBanku, ale
    wkurzylo mnie przelewanie, czekanie do nastepnego dnia...

    dzisiaj juz nie pytalem kolesia, wlozylem do wplatowamtu karte z multi i
    o dziwo udalo sie wplacic bez najmniejszego problemu! kasa na koncie po
    15 min.

    poinformowalem o tym mbank - pracownika a on na to, ze nie wiedzial i
    c-la nie raczyla go poinformowac...fajnie no nie?

    byc moze inne wplatomaty mbanku rowniez mozna wykorzystac do wplacania
    na konta w multi chociaz oczywiscie pracownik (ze stoiska obok) moze o
    tym bladego pojecia nie miec!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-01-22 20:50:50
    Temat: Re: wplatomat mbanku/Multi - kuriozum!
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 22 Sty, 17:55, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Na stronie multibanku masz listę wpłatomatów. Przy każdym jest
    > logo czyj jest wpłatomat (mbanku czy multi). Podejrzewam, że
    > wpłacać możesz we wszystkich mbankowych.
    >
    > a.

    No przecież w pierwszym akapicie pierwszego postu Robert pisał, że
    informację o wpłatomacie znalazł na stronie Multibanku.

  • 3. Data: 2010-01-23 08:43:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No przecież w pierwszym akapicie pierwszego postu Robert pisał, że
    > informację o wpłatomacie znalazł na stronie Multibanku.

    co ciekawe jak wpłatomat czynny to jest zielona kropka (na tej liście) a
    jak nie to czerwona...przy niektórych nie ma ich wcale - to zastanawiające

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-01-23 08:57:30
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hjecse$rl$1@opal.icpnet.pl

    > co ciekawe jak wpłatomat czynny to jest zielona kropka (na tej liście) a
    > jak nie to czerwona...przy niektórych nie ma ich wcale - to zastanawiające

    w mBanku jest jeszcze inaczej:
    zielona - działa
    żółta - nie działa
    czerwona - zlikwidowano

  • 5. Data: 2010-01-23 23:13:44
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    W dniu 2010-01-23 09:57, Valdi pisze:
    > "RobertS" news:hjecse$rl$1@opal.icpnet.pl

    > w mBanku jest jeszcze inaczej:
    > zielona - działa
    > żółta - nie działa
    > czerwona - zlikwidowano

    Raczej :

    zielona - działa (ale wisi kartka "awaria") :)

    Tak bardzo często jest w Galaxy w Szczecinie.