  • 11. Data: 2004-08-06 09:48:27
    Temat: Re: wpłata w PKO BP dzisiaj o 16 - kiedy w Inteligo ?
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Maciej Loret wrote:

    > Witam.
    > Resztę wyciąłem, bo nijak się ma do wątku.
    > A chodzi o to, że przelewasz pomiędzy marmurkiem (PKOBP) a wersją
    > internetową banku (Inteligo). I nie jest to online, a w Pekao24 od ponad
    > roku jest. Tylko tyle.

    Nie do konca to prawda. Inteligo nie ma marmurkowych oddzialow. Kont
    Inteligo nie są obslugiwane przez oddziały PKOBP.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 12. Data: 2004-08-06 09:51:39
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nie do konca to prawda. Inteligo nie ma marmurkowych oddzialow. Kont
    > Inteligo nie są obslugiwane przez oddziały PKOBP.

    Ale Inteligo jest internetowym oddziałem PKOBP.

    Poydrawiam,
    Maciej Loret

  • 13. Data: 2004-08-06 09:57:40
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Maciej Loret wrote:

    > Ale Inteligo jest internetowym oddziałem PKOBP.

    hmmm nie. Nie jest oddziałem PKOBP. Jest odrębną marką na rynku. Owszem
    prowadzoną przez całościowego właściciela PKOBP. Od razu powiem ci ze mi
    tez sie nie podoba to, uwazam ze powinni jakos to zintegrowac itd. :-)

  • 14. Data: 2004-08-06 10:08:42
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisał w wiadomości

    > hmmm nie. Nie jest oddziałem PKOBP. Jest odrębną marką na rynku. Owszem
    > prowadzoną przez całościowego właściciela PKOBP. Od razu powiem ci ze mi
    > tez sie nie podoba to, uwazam ze powinni jakos to zintegrowac itd. :-)

    Będzie zintegrowane w tym sensie, że Inteligo zostanie rozszerzone o obsługę
    "marmurkowych" rachunków. Kiedy to będzie - nie wiem. Zapowiadano to już rok
    temu ale wystąpiły opóźnienia związane z integracją e-PKO z Inteligo. Jeśli
    natomiast chodzi o przelew do Inteligo z "marmurka", to nie wydaje mi się żeby
    szło to eliksirem - w końcu biorąc pod uwagę, że jest to jeden bank byłyby to
    zbędne koszty (haracz dla KIRu), ale postaram się jeszcze dowiedzieć dokładnie.
    yamma

  • 15. Data: 2004-08-06 10:11:43
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    yamma wrote:

> [...]
    > zbędne koszty (haracz dla KIRu), ale postaram się jeszcze dowiedzieć dokładnie.

    no bo nie idzie Elixirem przez KIR, tyle tylko ze dziwnym trafem na
    konto dochodzi dokladnie wraz z ELIXIRAMI, czyli ogolnie nie idzie
    elixirem, ale jednak idzie :-) jak to w PKOBP :-)

  • 16. Data: 2004-08-06 10:14:16
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    GideoN said the following on 2004-08-06 12:11:
    [...]

    > no bo nie idzie Elixirem przez KIR, tyle tylko ze dziwnym trafem na
    > konto dochodzi dokladnie wraz z ELIXIRAMI, czyli ogolnie nie idzie
    > elixirem, ale jednak idzie :-) jak to w PKOBP :-)
    Raczej obstawiałbym na rozwiązanie podobne do m*banków, czyli
    bezpośrednio przed wysyłką do KIRu jest odsiewane.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 17. Data: 2004-08-06 10:15:27
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zbędne koszty (haracz dla KIRu), ale postaram się jeszcze dowiedzieć

    Już się dowiedziałem (szybko, nie?). Niestety źle mi się wydawało: przelew z
    "marmurka" do Inteligo idzie jednak eliksirem - czyli wpłata dzisiaj o 16.00
    dotrze dopiero w poniedziałek. Dopiero gdy zostanie wprowadzona internetowa
    obsługa "marmurków" przelewy będą szły online. Ale na to jeszcze trochę
    poczekamy...
    yamma