  • Data: 2007-04-02 14:19:09
    Temat: wiesniacy z euronetu
    Od: "gm" <g...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WItam,

    Żona ma ostatnio ciekawy problem. Wessało jej karte mBank do bankomatu tej
    cudownej firmy.
    Po interwencji na mLinii przekazali dane do euronetu. Karta była bez powodu
    wessana.
    - mBank : - powiedzieli ze dostarcza kurierem
    - Euronet ze trzeba odebrac osobiscie
    - zona telefonicznie : ze nie ma dowodu ,
    - euronet telefonicznie: - dowolny dokument ze zdjęciem - pj wystarczy
    - euronet przy odbiorze: - albo paszport albo dowod
    - zona: -ale mowilam ze dowodu nie mam i konsultant mowil co innego
    - euronet: - nie prawda, niemozliwe, procedury procedury
    - zona: to sprawdzcie nagranie
    - euronet: nie nagrywamy
    - zona: to macie problem, ja podtrzymuje prosze o karte
    - euronet: nie mozemy, procedury, przepraszamy

    Jeszcze dostała do podpisu obowiązkowe oświadczenie, że nie będzie wnosić
    żadnych roszczeń.

    Eeeeecch. Powiedziałem jej żeby do Mbanku dzwoniła i niech oni załatwiają bo
    karty ze względu na brak dowodu nie odebrała. Co prawda karta jest
    własnością banku - ale może powinna wezwać Policje z powodu kradzieży przez
    euronetu jej karty ???

    Ufff uważajcie na euronet. Powód podali - błąd systemowy.