  • 11. Data: 2002-01-07 06:41:48
    Temat: Re: vwbankdirect - co o nim sadzicie?
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > od maja 2001 mam rachunek w VW.
    > Jestem bardzo zadowolony. Co prawda caly czas "sciemniaja" n/t kart
    > ale jakos majac inne rachunki da sie z tym zyc.
    > Zaliczylem tylko jedna wpadke - niezrealizowany przelew 24.12.2001.
    > Panie w infoLinii ( 0-800) niezwykle kompetentne i uprzejme.
    > Zlecenia stale i jednorazowe wychodzily zawsze pierwszym elixirem, tego
    > samego dnia
    > byly u adresatow.
    > Bardzo polecam.
    >
    > pzdr
    >
    > Rysiek

    Potwierdzam wszystko zapisane powyżej. Dodatkowym plusem jest oprocentowanie
    wyższe niż w mbank-u.

    Piotrek

  • 12. Data: 2002-01-07 06:42:51
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Panie w infoLinii ( 0-800) niezwykle kompetentne i uprzejme.
    > Zlecenia stale i jednorazowe wychodzily zawsze pierwszym elixirem, tego

    Czy składałeś reklamację z tytułu niezrealizowania przelewu ?
    Miałem tę samą przygodę 24/12 i zamierzam coś wysłać do VW.

    Piotrek

  • 13. Data: 2002-01-08 21:11:54
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Jan 2002 19:28:15 +0100, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >ZUSowskie są filtrowane?
    >Chyba chodzi o to że nie ma takiej pozycji w menu,

    Ale przecież przelew do ZUSu to elixir o określonej zawartości pola
    TYTUŁEM. Co więc szkodzi nadać go sobie ,,ręcznie''?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 14. Data: 2002-01-08 21:16:39
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 06 Jan 2002 19:30:58 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Zus wymaaga specjalnego formatu przelewu.
    >Zwyklym elixirem to nie pojdzie

    Poważnie? Wydawało mi się, że to zwykły elixir, tylko w polu tytułem
    ma odpowiednio wpisany REGON NIP i nr deklaracji. Jak ja robię taki
    przelew z WBK24, to dostaję to w histori jako:

    6482360673?R276899660 ?S2001110

    czyli: NIP?RRegon ?Sdeklaracja

    Skoro nie jest to zwykły elixir, to co?

    W takim razie -- czy Inteligo ma przelewy do ZUSu? Chcę tam przenieść
    konto firmowe.

  • 15. Data: 2002-01-08 21:50:43
    Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > W takim razie -- czy Inteligo ma przelewy do
    ZUSu? Chcę tam przenieść
    > konto firmowe.

    Ma i Inteligo i VWBank (telefonicznie bo w menu
    internetowym jeszcze nie mają) ma też BZWBK.

    A słyzałeś o nowych drukach przelewów podatku do
    US (za VAT, PIT, CIT) ? ... tak, tak tera każdy
    chce mieć swoje, tylko banki sie jakoś na to
    wypieły i nie kwapią sie do zmiany oprogramowania
    a ja im sie nie dziwię bo tej durnej urzędniczej
    tfurczości mam juz dosyć

    Sark

  • 16. Data: 2002-01-08 21:52:19
    Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości

    > Ale przecież przelew do ZUSu to elixir o
    określonej zawartości pola
    > TYTUŁEM. Co więc szkodzi nadać go sobie
    ,,ręcznie''?

    Na specjalnym druczku. to nie jest zwykły elixir,
    to specjalny format (chodzi o wymagane dane) i
    dlatego w niektórych bankach jest droższy od
    zwykłego elixira.

    Sark

  • 17. Data: 2002-01-09 07:18:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Jan 2002 22:52:19 +0100, "Sark" <s...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >określonej zawartości pola
    >,,ręcznie''?
    >Na specjalnym druczku.

    Jakim druczku? Ja wysyłam z wbk24. Co prawda jest nietypowe okno z
    nietypwymi danymi, ale wydaje mi się, że chodzi tutaj o ułatwienie
    klientowi, żeby właściwie wygenerował ciąg z danymi i nie było
    reklamacji.

    >to nie jest zwykły elixir,
    >to specjalny format (chodzi o wymagane dane)

    Ale skoro SAM sobie nadajesz przelew, co szkodzi nadać taki format?

  • 18. Data: 2002-01-09 07:19:46
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Jan 2002 22:50:43 +0100, "Sark" <s...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >Ma i Inteligo i VWBank (telefonicznie bo w menu
    >internetowym jeszcze nie mają) ma też BZWBK.
    >A słyzałeś o nowych drukach przelewów podatku do
    >US (za VAT, PIT, CIT) ? ...

    Nie. Jakie druki? Ja VAT przelewam z WBK24, podobnie jak ZUS... Elixir
    z założenia jest bezdrukowy chyba... Sybirem to nadają?

  • 19. Data: 2002-01-09 09:58:55
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości

    > Jakim druczku? Ja wysyłam z wbk24.

    Chodziło mi o format ... ale jakbyś chcial w
    okienku to tylko na specjalnym druczku (na innym
    nie przyjmą)

    Sark

  • 20. Data: 2002-01-09 10:08:04
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
    do

    > Nie. Jakie druki? Ja VAT przelewam z WBK24,
    podobnie jak ZUS... Elixir
    > z założenia jest bezdrukowy chyba... Sybirem to
    nadają?

    Piszę "druki" ponieważ minister publikuje
    graficznie jak taki powinien wyglądać, jakie
    powinien mieć okienka i w którym miejscu, na tej
    podstawie tworzone są potem "druczki"
    elektroniczne w bankach (np.WBK, Inteligo, Fortis)

    A wracając do sprawy, było na pbb z początkiem
    roku. Cezary o tym pisał.

    wątek //Przelewy na rachunek organu podatkowego///
    z 27.12.2001 godz.13.15

    Sark

    p.s. zobaczyli że ZUS ma inne i oni tez chcą