  • 1. Data: 2008-02-19 09:12:01
    Temat: ubezpiecznie kredytu
    Od: s...@g...com

    Witam,
    posiadam kredyt w jednym z banków. zgodnie z umowa do momentu
    dostarczenia wypisu z sądu zobowiązany byłem płacić ubezpieczenie
    kredytu. w grudniu zdobyłem taki dokument dostarczyłem do banku i
    myslalem ze sprawa jest zalatwiona. zdziwilem sie jednak wchodząc w
    lutym na swoje konto zobaczylem ze konto jest obciazone z tytulu
    ubezpieczenia za styczen. okazalo sie jednak ze sad zle wypelnil wypis
    i wpisal nazwe innego banku. moj bank jednak nie raczyl mnie o tym
    poinformowac i sam przystapil do zalatwiania sprawy ( co trwa juz
    drugi miesiac ) przy czym ja w dalszym ciagu jestem obciazany
    ubezpieczeniem. uwazam ze brak informacji o tym ze jest blad w
    wypisie a przede wszystkim pominiecie mnie w kontakcie i zalatwianiu
    sprawy, spowodowalo ze bank nieslusznie wymaga ode mnie splaty
    ubezpieczenia.
    czy to normalna praktyka wsrod bankow i jak sie przed tym bronic?

  • 2. Data: 2008-02-19 09:46:22
    Temat: Re: ubezpiecznie kredytu
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    s...@g...com napisał(a):

> [...]
    > wypisie a przede wszystkim pominiecie mnie w kontakcie i zalatwianiu
    > sprawy, spowodowalo ze bank nieslusznie wymaga ode mnie splaty

    Zadziwiająca logika. W jaki sposób poinformowanie cię (lub nie) o
    błędzie sądu wpływa na ubezpieczenie?

    > czy to normalna praktyka wsrod bankow i jak sie przed tym bronic?

    Ubezpieczenie musisz płacić do momentu poprawnego wpisu banku do
    hipoteki, tu nie ma wątpliwości. Byłoby miło ze strony banku, gdyby cię
    powiadomił że coś jest nie tak, nie wiem czemu tego nie zrobił. Z
    drugiej strony, w sumie to chyba dobrze że bank sam zajął się
    skorygowaniem błędu sądu.

    Karol

  • 3. Data: 2008-02-19 10:02:19
    Od: s...@g...com

    Nie mialbym nic przeciwko zalatwieniu calej sprawy przez bank. Nie
    mialbym nic przciwko braku informacji o takiej sytuacji.
    Ale tylkopod warunkiem ze sprawa zostanie szybko i sprawnie
    zalatwiona, a ja nie bede musial placic do czasu zalatwienia
    ubezpieczenia.

  • 4. Data: 2008-02-19 10:13:33
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    s...@g...com pisze:

> [...]

    > myslalem ze sprawa jest zalatwiona. zdziwilem sie jednak wchodząc w
    > lutym na swoje konto zobaczylem ze konto jest obciazone z tytulu

    Czy to może BZWBK? Ja właśnie jestem w podobnej sytuacji - bank zawalił
    sprawę o wpis w KW.

    --
    Łukasz

  • 5. Data: 2008-02-19 10:18:37
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Ale tylkopod warunkiem ze sprawa zostanie szybko i sprawnie
    > zalatwiona, a ja nie bede musial placic do czasu zalatwienia
    > ubezpieczenia.

    Pociesz sie. U mnie procedura trwala 6mies. Bo bank za pierwszym razem nie
    dostarczyl jakiegos papierka (wyszlo po 3mies), jak sie okazalo papierek
    byl, ale panie w sadzie nie zauwazyly. Wiec procedura od nowa, kolejne
    3mies. A wszystko dlatego, ze wydzial ksiag zawalony ludzmi, co dostali
    mieszkania w blokach.

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2008-02-19 10:21:15
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Czy to może BZWBK? Ja właśnie jestem w podobnej sytuacji - bank zawalił
    > sprawę o wpis w KW.

    ale chyba nie do konca, tu pomylil się sąd

    "okazało sie jednak ze sad zle wypelnil wypis
    i wpisal nazwe innego banku. moj "

    pozd
    as

  • 7. Data: 2008-02-19 10:30:23
    Od: s...@g...com

    Dokladnie. tu pomylil sie sad. ale bank zamiast poinformowac mnie o
    akcji sam wyslal wniopsek o zmaine i ciagnie sie to kolejny miesiac.
    ja bym od razu bledny wypis bral w lape i pognal do sadu zeby zmienili
    blad. ale bank nie przejmuje sie tym. ja za to kase musze wplacac za
    ubezpieczenie.

    Kredyt bank tak dziala

    pzdr,

  • 8. Data: 2008-02-19 11:12:48
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    s...@g...com pisze:
    > Dokladnie. tu pomylil sie sad.

    Faktycznie... U Ciebie bank mógłby dać znać, chociaż z drugiej strony
    ubezpieczenie musisz płacić. Ewentualnie dochodzić od Sądu zwrotu za ich
    błąd.

    U mnie BZWBK swój błąd trzymał w tajemnicy, a ja doszedłem do tego przez
    przypadek. Przez ich pomyłkę opłacam pomostowe o 6 m-cy dłużej...

    --
    Łukasz

  • 9. Data: 2008-02-19 21:41:18
    Od: "ygreko" <...@...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...
[...]

    ~~~~~~

    A nie zauwazyles tego bledu w wypisie? Przeciez to jest tam wpisane
    otwartym tekstem.
    Gdybys to przeczytal to podczas dostarczania wypisu do banku mogles od
    razu zapytac "czy to jest wlasciwe?".

    ~~~~~~
[...]

    Akurat pominiecie ciebie w zalatwieniu sprawy uwazam za plus. Nie wiem jak
    daleko masz do sadu, ale w przypadku sprawy, ktora ja zalatwiam, to po
    prostu nie chcialoby mi sie zaprztalac tylko po to, aby zlozyc swistek, po
    czym pozniej drugi raz, aby odebrac poprawiony wypis i jeszcze do tego
    zasuwac do banku, aby go dowiezc.
    Tu sa same plusy (o ile oczywiscie w banku zalatwianie tej sprawy nie ma
    priorytetu 99 ze wzgledu na dodatkowy dochod, ale to chyba mozna sprawdzic
    telefonicznie -- bank mowi, ze wniosek o zmiane zlozyl, a sad po podaniu
    twoich danych byc moze moze potwierdzic lub nie zlozenie wniosku -- mi
    pani dala informacje, ze wniosek jest zlozony, co prawda bylem osobiscie,
    ale dowodu nie chciala, wiec pewnie jakbym zadzwonil to tez by
    powiedziala).

  • 10. Data: 2008-02-20 03:59:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    s...@g...com pisze:
> [...]
    > mialbym nic przciwko braku informacji o takiej sytuacji.
    > Ale tylkopod warunkiem ze sprawa zostanie szybko i sprawnie

    Za szybkość korygowania KW odpowiada sąd.

    > a ja nie bede musial placic do czasu zalatwienia
    > ubezpieczenia.

    Nie da rady.

    PS: cytuj po ludzku.