  • 1. Data: 2003-12-06 14:27:15
    Temat: Re: ubezpieczenie hospitalizacja NW do KK Citibanku
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Herman" <k...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bqspb5
    > szpitalu spedze 1 dzien... Czyli za 30 do 45 zl dostaje zludzenie ochrony,
    > gdzie za te same pieniadze moge wykupic normalne ubezpieczenie z pelna
    > ochrona z tym ze prawdopodobnie z mniej dzialajacymi na wyobraznie kwotami
    > stawek dziennych.

    ja z powodu ubezpieczenia - zadowolony jestem z warunkow oferowanych na kk w
    bphpbk, z ubezp nie korzystalem, ale warunki odpowiadaly mi najbardziej
    sposrod mi znanych (na marginesie - wyrobilem tez karte dodatkowa dla
    nieletniej corki, tylko dla zawartego w karcie ubezpieczenia, ktorego
    posiadanie dla uczniow jest obowiazkowe)
    Karta citi kosztuje tyle samo (jesli nie wiecej-biorac promocje) niz ta z
    bph, bo zawiera oplaty miesieczne
    notabene do mnie tez dzwonili z citi i "prawie że" :-) udalo mi sie
    przekonac dzwoniaca do mnie naganiaczke, ze powinna sobie wyrobic karte w
    bphu bo warunki wszelkie sa lepsze niz przez nia oferowane :-))

  • 2. Data: 2003-12-06 14:34:06
    Od: "Herman" <k...@N...poczta.onet.pl>

    Witam
    Wlasnie dzwonila do mnie pani z Citi bardzo natretnie starajac sie namowic
    mnie na wykupienie wspomnianego ubezieczenia. Z tego co wyczytalem w tej
    ulotce to ubezpieczenie to ma bardzo niewielki zakres o obejjmuje tylko
    pobyt w szpitali powyzej 4 dni na skutek NW - czyli nie obejmuje nastepstw
    innych zwylych wypadkow typu zlamanie reki nogi itd na babanie, po ktorym w
[...]
    Ja bylem zdegustowany tym ze pani po krotkim monologu usilowala mnie od razu
    ubezpieczyc - w dodatku nie spytala czy tego chce tylko powiedzaiala ze
    podanie przezemnie daty urodzin wystarczy do zawarcia umowy - i milczenie w
    sluchawce - wiec jaka jest pana data urodzin? Totalna manipulacja moim
    zdaniem. Oczywiscie odmowilem

    Co sadziecie na temat tej oferty?

    --
    Jakub Wojtachnio
    k...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2003-12-06 15:17:47
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    > Ubezpieczenie o ktorym mowie jest dodatkowo platne - czy ubezpieczenie w
    BPH
    > PBK tez? czy zawiera sie w kosztach samej karty?

    nie - jesli wykonasz iles tam operacji za jej zycia - czyli jesli jej
    uzywasz po prostu

    > podobnie - pytanie tylko czy dla samego "prestizu" warto placic za karte w
    > wyzszej polki.

    dla prestizu ? zartujesz sobie, dla prestizu to sie kupuje golda + platunum
    jakowes i wklada to do szuflady, wyciagajac ja tylko po to by sie nia
    chwalic na imieniunach u cioci krysi, w sklepie uzywa sie normalnej karty,
    czyli max silvera :-) pozwala to zaoszczedzic kosztow leczenia, bo co z tego
    ze sa zawarte w cenie ? :--)

  • 4. Data: 2003-12-06 15:54:00
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    > Co sadziecie na temat tej oferty?

    Ze (tak jak innymi ofertami Shittybanku) mozna sie ja podetrzec, albo
    wyrzucic do kosza - wedle uznania.
    Wady oferty juz sam wychwyciles, wiec nie ma potrzeby ich komentowac. Co do
    sposobu wciskania jej, pani po prostu jest dobrze wyszkolona. 90% innych
    jeleni by zgode juz wyrazilo.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 5. Data: 2003-12-06 16:07:57
    Od: "Herman" <k...@N...poczta.onet.pl>

> [...]

    Ubezpieczenie o ktorym mowie jest dodatkowo platne - czy ubezpieczenie w BPH
    PBK tez? czy zawiera sie w kosztach samej karty?
    Jakie miesieczne oplaty oprocz 2,5 zl za ubezpieczenie karty/transakcji tzw
    pakiet bezpieczenstwa masz na mysli? ;-) (dot Citi)
    Karte w citi mam w promocji za 35 zl za pierwszy rok potem normalnie wg
    cennika - w innych banka karta silver - nie classic/electron kosztuje

  • 6. Data: 2003-12-06 18:34:49
    Od: "Hris" <k...@p...pl>

    Jednym slowem naciagaja ludzi
    Ja za tak kwote mam pelne ubezpiecznie + tez placone za kazdy dzien pobytu w
    szpitalu w starym poczciwym PZU

    Pzdr
    Hris