  • Data: 2009-06-15 21:46:19
    Temat: to co mbank spier... naprawione
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    źródło tekstu:
    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=898425&t=8
    98425&sr=ld&pn=1&cat=0

    Nowa kolorystyka systemu transakcyjnego

    14-06-09 19:32, ---.toya.net.pl

    Witam

    W związku z wprowadzeniem nowej wersji systemu transakcyjnego opartej już
    całkowicie na stylach CSS, postanowiłem nieco odświeżyć kolorystykę i wygląd
    stron. Co więcej, postanowiłem udostępnić te zmiany wszystkim którzy chcieli
    by je zobaczyć u siebie.

    http://docs.google.com/View?docid=dgx4ppg8_0gc9jqqdp

    Klik ając powyższy link można sprawdzić jakie zmiany wprowadziłem, oraz
    przeczytać instrukcję zastosowania i pobrać wszystkie potrzebne pliki