  • 1. Data: 2010-10-04 21:28:33
    Temat: szukam instrukcji obrazkowej dla debili
    Od: b...@o...pl

    próbowałem wytłumaczyć panience w supermarkecie
    co to jest karta zbliżeniowa i dlaczego dziala
    bez pin-u do 50zł oraz jak toto dziala i poległem.

    czy ktoś może odesłać mnie do jakiejś instrukcji
    obrazkowej dla debili, takiej którą można sobie
    wydrukować i pokazać sprzedawcom w supermarkecie?

  • 2. Data: 2010-10-04 21:46:07
    Temat: Re: szukam instrukcji obrazkowej dla debili
    Od: b...@o...pl

    pisząc

    > czy ktoś może odesłać mnie do jakiejś instrukcji
    > obrazkowej dla debili, takiej którą można sobie
    > wydrukować i pokazać sprzedawcom w supermarkecie?

    mam oczywiście na myśli instrukcję dla sprzedawcy
    jak przyjąć płatność bezstykową kartą zbliżeniową.

  • 3. Data: 2010-10-04 21:56:25
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    > mam oczywiście na myśli instrukcję dla sprzedawcy
    > jak przyjąć płatność bezstykową kartą zbliżeniową.

    "Kierownik zabronił tego ruszać" i po wszelkich instrukcjach.

  • 4. Data: 2010-10-04 23:32:50
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-04 23:46, b...@o...pl pisze:
    > pisząc

    > mam oczywiście na myśli instrukcję dla sprzedawcy
    > jak przyjąć płatność bezstykową kartą zbliżeniową.

    Nie wszystkie sklepy posiadają odpowiednie urządzenia do takich kart.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-10-05 06:22:48
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2010-10-04 23:46, b...@o...pl pisze:
    > pisząc

    [...]
    > mam oczywiście na myśli instrukcję dla sprzedawcy
    > jak przyjąć płatność bezstykową kartą zbliżeniową.

    Nie wszystkie sklepy posiadają odpowiednie urządzenia do takich kart.

    Chyba raczej 99% sklepów nie posiada odpowiednich urzadzeń....

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 6. Data: 2010-10-05 06:56:09
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    Telesfor pisze:

    > Chyba raczej 99% sklepów nie posiada odpowiednich urzadzeń....

    Jak się ma do powiedzenia "chyba raczej", to lepiej powstrzymać się od
    wypowiedzi.

    Sklepy, które mają odpowiednie urządzenia, informują o tym klientów
    odpowiednimi naklejkami. Jeśli o tym informują, to personel winien być
    przeszkolony. Jeśli nie jest, to - gdyby trafiło na mnie - tkwiłbym przy
    tej kasie aż przyjdzie ktoś kompetentny, w międzyczasie bardzo głośno
    wyrażając swoją opinię o tym sklepie.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2010-10-05 07:20:23
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    Telesfor pisze:

    > Chyba raczej 99% sklepów nie posiada odpowiednich urzadzeń....

    > Jak się ma do powiedzenia "chyba raczej", to lepiej powstrzymać się
    > od
    > wypowiedzi.

    Bez komentarza.... Chyba, ze masz inne dane na ten temat...

> [...]
    > przy
    > tej kasie aż przyjdzie ktoś kompetentny, w międzyczasie bardzo

    Jeżeli już ma taki terminal i informuje o tym klientów, to... "właśnie
    nie działa" i co mi Pan zrobisz?.
    Spotkało mnie to kilkakrotnie w McD i Empiku.

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 8. Data: 2010-10-05 08:43:26
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy ktoś może odesłać mnie do jakiejś instrukcji
    > obrazkowej dla debili, takiej którą można sobie
    > wydrukować i pokazać sprzedawcom w supermarkecie?

    Dalczego od razu "debili"
    A może po prostu sklep nie miał odpowiedniego terminala, a więc personel nie
    został przeszkolony.

    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-10-05 11:02:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-05 08:22, Telesfor pisze:

> [...]
    >
    > Nie wszystkie sklepy posiadają odpowiednie urządzenia do takich kart.
    >
    > Chyba raczej 99% sklepów nie posiada odpowiednich urzadzeń....

    Najnowocześniejsze supermarkety mają niestety bardzo stare terminale.

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-10-05 14:53:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jeżeli już ma taki terminal i informuje o tym klientów, to... "właśnie
    > nie działa" i co mi Pan zrobisz?.
    > Spotkało mnie to kilkakrotnie w McD i Empiku.

    mnie też, ale zapytałem czy nagle wszystkie terminale im się popsuły i
    okazuje się że jednak ktoś potrafi to obsłużyć; generalnie jest coraz
    lepiej, jak miałem pierwszego PyP (prepaid z BZWBK) to w kilku
    macduckach wywolalem w nim prawie zbiorowa histerie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS