  • 11. Data: 2014-08-05 20:43:31
    Temat: Re: pytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie sie opóźni?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 sierpnia 2014 22:52:08 UTC+2 użytkownik zarząd
    komplementariusza napisał:
    > czy każdy z rodziców dziecka będzie mógł zamówić odrębny prepaid?

    Tak jak teraz w PKO - prepaid moze kupic kazdy klient - nie ma on bezposredniego
    zwiazku z kontem dziecka - zaleta jest mozliwosc ustawienia dziecku podgladu w jego
    systemie transakcyjnym

  • 12. Data: 2014-08-06 20:46:54
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Tak jak teraz w PKO - prepaid moze kupic kazdy klient - nie ma on bezposredniego
    zwiazku z kontem dziecka - zaleta jest mozliwosc ustawienia dziecku podgladu w jego
    systemie transakcyjnym

    czy dobrze zrozumiałem, że osoba która nie ma dziecka
    albo nie planuje zakładać dziecku rachunku PKO Junior
    także może przyjść i po prostu kupić sobie żyrafkę?!

  • 13. Data: 2014-08-07 22:54:09
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu środa, 6 sierpnia 2014 20:46:54 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:
    > czy dobrze zrozumiałem, że osoba która nie ma dziecka
    >
    > albo nie planuje zakładać dziecku rachunku PKO Junior
    >
    > także może przyjść i po prostu kupić sobie żyrafkę?!

    Tak, bez problemu! :)
    Jedyny warunek - musi mieć ROR w banku.
    Obecnie pracujemy nad tym, zeby i tego warunku nie trzeba bylo spelniac.
    A swoja droga - jakis czas temu zapowiadalismy nowe pre-paidy - mam juz probne
    plastiki - Johny Bravo, Atomowki, Ben10 i Dexter :) Chyba pierwsze tego typu na
    naszym rynku. Miodzio.
    Co wiecej - mozna podpiac kilka roznych kart do jednego NRB (czyli nalepka, karta
    zwykla i zyrafka - podpiete sa do jednego zrodla pieniadza). Koniec waznosci karty -
    nie oznacza utraty NRB - dokupujemy kolejna karte, podpinamy ja do starego NRB i juz
    :)

  • 14. Data: 2014-08-08 21:04:13
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Tak, bez problemu! :)
    > Jedyny warunek - musi mieć ROR w banku.
    > Obecnie pracujemy nad tym, zeby i tego warunku nie trzeba bylo spelniac.

    czy (i ew. na kiedy) planowane jest umożliwienie składania
    zamówień na prepaidy w internetowym systemie transakcyjnym ipko?

    chciałbym zamawiać prepaida z taką łatwością jak zamówiłem debetówkę

  • 15. Data: 2014-08-08 22:03:53
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 21:04:13 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:
    > czy (i ew. na kiedy) planowane jest umożliwienie składania
    >
    > zamówień na prepaidy w internetowym systemie transakcyjnym ipko?
    >
    > chciałbym zamawiać prepaida z taką łatwością jak zamówiłem debetówkę

    no raczej nie w tym roku :(

  • 16. Data: 2015-08-04 11:07:31
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-08-03 o 17:32, zarząd komplementariusza pisze:
    > jakiś czas temu, ku radości grupowiczów, pan Michał
    > Macierzyński zapowiadał że PKO Junior będzie dostępne
    > nie tylko w iPKO ale także w Inteligo.
    >
    > spodziewałem się że w nowej TOiP będzie rozdział
    > poświęcony PKO Junior i jakaś gwiazdka że konto będzie
    > dostępne po udostępnieniu usługi albo po komunikacie banku
    >
    > a tymczasem nowa TOiP jest a w niej PKO Junior nie ma...
    >
    > czy to oznacza, że plany dot. PKO Junior Inteligo
    > odsunięto (1) in secula seculorum (2) na rok 2015 lub 2016?

    niby w sierpniu mają ruszyć
    <http://prnews.pl/hydepark/konta-junior-dla-klientow
    -inteligo-juz-w-sierpniu-6551068.html>

    Marcin "lolekanabolek"

  • 17. Data: 2015-09-04 10:09:49
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2015-08-04 o 11:07, lolekanabolek pisze:

    > niby w sierpniu mają ruszyć
    > <http://prnews.pl/hydepark/konta-junior-dla-klientow
    -inteligo-juz-w-sierpniu-6551068.html>

    mają lekką obsuwę ale ruszyli
    <http://prnews.pl/hydepark/od-dzis-konta-dla-dzieci-
    takze-w-inteligo-6551266>

    Marcin "lolekanabolek"

  • 18. Data: 2015-09-04 16:47:42
    Od: n...@p...pl

    konta inteligo dla dzieci owszem można założyć
    ale prepaida inteligo nadal nie ma - kiedy należy spodziewać się go?

  • 19. Data: 2015-09-06 21:27:53
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    Z kartami moze byc problem niestety... To nie jest dochodowy produkt. Decyzje nie
    zostaly jeszcze podjete.

  • 20. Data: 2015-09-08 08:52:51
    Od: n...@p...pl

    W dniu niedziela, 6 września 2015 21:27:56 UTC+2 użytkownik Michal 'Amra'
    Macierzynski napisał:
    > Z kartami moze byc problem niestety...
    To nie jest dochodowy produkt.
    Decyzje nie zostaly jeszcze podjete.

    czy tzn. że prepaidy będą tylko w ipko
    oraz że za kilka lat "naturalnie" znikną
    gdy skończą się daty ważności obecnie
    sprzedawanych prepaidów?!