  • 1. Data: 2014-03-31 05:31:33
    Temat: pytanie do p. Macierzyński ego: przyszłość Nordea Banku i jego ew. integracja z resztą PKO BP
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    ciekawią mnie plany jakie mają władze PKO BP wobec
    przejętego właśnie Banku Nordea.

    Czy planowane jest zachowanie odrębności organizacyjnej
    tego banku (odrębna osoba prawna, odrębny wpis w KRS,
    odrębna licencja bankowa)?

    A może oddziały Nordea zostaną wcielone do PKO BP i będą
    występować pod marką PKO BP ale platforma internetowa
    zostanie zachowana? Wtedy mielibyśmy w jednym PKO BP już
    trzy odrębne platformy (Inteligo, iPKO, NetBank Nordea)

    I czy w jakiejś dalszej perspektywie (np. 2-5 lat) planuje
    się zmianę numeracji rachunków Nordea na "XX 1020 itd"?

  • 2. Data: 2014-03-31 05:37:07
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > I czy w jakiejś dalszej perspektywie (np. 2-5 lat) planuje
    > się zmianę numeracji rachunków Nordea na "XX 1020 itd"?

    kilka lat temu PKO BP przejęło konta Inteligo od niemieckiego
    BankGeselschaft Berlin Polska SA i po pewnym czasie zmieniło
    sposób numeracji rachunków bankowych - teraz postąpi podobnie?