  • 1. Data: 2005-02-17 00:18:59
    Temat: przelewy Western Union - z którego banku?
    Od: "derek" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jestem zmuszony wykonywać codzienne transfery pieniężne poprzez Western
    Union.
    Chciałbym załatwiać to przez internet.
    Czy możecie wskazać mi bank który ma podpisaną umowę z Western Union i
    umożliwia zlecanie takich przelewów przez internet?

    z tego co się orientuję mam do wyboru jeden z poniższych:
    American Express Foreign Exch
    Bank Przemyslowo Handlowy PBK
    Bank Zachodni WBK S.A.
    Big Bank Gdanski S.A.
    Towarzystwo Finansowe Skok SA

    z góry dziękuję

  • 2. Data: 2005-02-17 00:38:10
    Temat: Re: przelewy Western Union - z którego banku?
    Od: "derek" <d...@p...onet.pl>

    i jeszcze jedno pytanie:

    czy koszt tej usługi jest zależny od banku, jeśli tak to gdzie jest
    najtaniej?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-02-17 04:46:48
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "derek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy możecie wskazać mi bank który ma podpisaną umowę z Western Union i
    > umożliwia zlecanie takich przelewów przez internet?

    po prostu w westernunion :-)

  • 4. Data: 2005-02-17 07:27:07
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-02-17 01:38, Użytkownik derek napisał:
    > i jeszcze jedno pytanie:
    >
    > czy koszt tej usługi jest zależny od banku, jeśli tak to gdzie jest
    > najtaniej?

    Ceny takie same, kursy walut też.

    --
    Marcin Nowakowski