  • 1. Data: 2005-02-28 10:10:22
    Temat: przelew do USA - z Polski czy np. z Niemiec/Austrii ?
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    Witam serdecznie,

    Nie jestem zorientowany w temacie, ale potrzebuję wysłać do USA znaczną kwotę
    (ok. 4000 USD) przy czym odpadają serwisy typu BidPay itp...

    Dane na jakie mam zrobić przelew

    Savings account # (tu było 10 cyfr nr konta)
    Routeing# (tu było 8 cyfr - pewnie kod banku)

    Swift Code#bofaus6s
    Bank Address
    400 Woodside Plaza
    Redwood City CA 94061
    Bank Phone 650-261-6103

    I moje pytanie:

    skąd taki przelew zrobić najtaniej? w dodatku konto mam tylko w banku
    internetowym

    mam możliwość puszczenia go z Austrii lub Niemiec (sparkasse, itp)
    ale wolałbym z Polski.

    dzięki za odpowiedź :)

    --
    http://www.cennikpc.com - najlepsze części PC i konsole!
    http://www.highend.com - samochody :)

  • 2. Data: 2005-02-28 10:31:18
    Temat: Re: przelew do USA - z Polski czy np. z Niemiec/Austrii ?
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    http://www.moneybookers.com/app/?l=PL
    --
    Peet

  • 3. Data: 2005-02-28 13:17:25
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Nie jestem zorientowany w temacie, ale potrzebuję wysłać do USA znaczną
    kwotę
    > (ok. 4000 USD) przy czym odpadają serwisy typu BidPay itp...

    Przy tej kwocie z Polski najtaniej wyjdzie Ci chyba z BPH i/lub PKO BP , nie
    musisz mieć konta w tych bankach

    Zresztą zerknij tutaj
    http://e-platnosci.23.pl/przelewy_zagraniczne.htm#ko
    szty