  • 21. Data: 2008-10-24 22:08:53
    Temat: Re: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 24 Oct 2008 15:46:08 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > A w ramach działań prozłotówkowych serwisu to będziecie pokrywać straty tych co
    > mają złotówki i tracą z dnia na dzień?

    Czy ktoś im zabraniał trzymać kasę w EUR lub USD?
    Trzymali kasę w PLN, bo złotówka rosła i myśleli, że tak będzie zawsze,
    ale się na tym przerysowali.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 22. Data: 2008-10-24 22:21:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-10-25 00:08 Chris napisał/a:

    > Czy ktoś im zabraniał trzymać kasę w EUR lub USD?
    > Trzymali kasę w PLN, bo złotówka rosła i myśleli, że tak będzie zawsze,
    > ale się na tym przerysowali.

    Znając już naszych byznezmenów w rządzie obawiam się, że moje pobory nie
    będą pomnożone X 3 albo o więcej, czyli wartośc euro, żeby dorównać
    euro. Pewnie nas jeszcze przy tej zmianie oskubią tak jak przy dominacji
    w 1995 roku bodajże i pójdziemy z torbami (pustymi oczywiście).

    --
    animka

  • 23. Data: 2008-10-24 23:12:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" gdtcif$iun$...@n...news.atman.pl

[...]

    Denominacja z 1995 niczego nie zmieniła poza obciachaniem 4 zer. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2008-10-25 09:11:10
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    z wrote:

    > Swoje zdanie jest zawsze swoim zdaniem i zadne z nich nie moze byc
    > gorsze od drugiego tylko dlatego ze jest inne od zdanie osrodkow
    > opinioTFUrczych

    a jeżeli jest takie same to co ?

    Marcin

  • 25. Data: 2008-10-25 09:11:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 25 Oct 2008 00:21:35 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > euro. Pewnie nas jeszcze przy tej zmianie oskubią tak jak przy dominacji
    > w 1995 roku bodajże i pójdziemy z torbami (pustymi oczywiście).

    Spoko, wtedy pensje spadły 10000 razy, teraz tylko ~4 razy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 26. Data: 2008-10-25 09:12:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 25 Oct 2008 11:11:10 +0200, Marcin Kuczera napisał(a):

    > a jeżeli jest takie same to co ?

    To wtedy jest oczywiste, że jesteś sterowanym pachołkiem z Brukseli ;-)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 27. Data: 2008-10-25 09:41:42
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 25 Oct 2008 00:21:35 +0200, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >euro. Pewnie nas jeszcze przy tej zmianie oskubią tak jak przy dominacji
    >w 1995 roku bodajże i pójdziemy z torbami (pustymi oczywiście).

    Ty sobie kpisz czy naprawdę uważasz, że przejście na euro powinno oznaczać
    kilkukrotne zwiększenie zarobków? :O

    Aż się nie chce wierzyć...

    --
    Sławomir Szyszło

  • 28. Data: 2008-10-25 09:58:40
    Od: z <...@z...pl>

    Marcin Kuczera pisze:

    > a jeżeli jest takie same to co ?

    To wcale nie znaczy że wszystkie inne zdania należą do oszołomów i
    innego marginesu społecznego.
    Zdrowy rozsądek ponad wszystko.

  • 29. Data: 2008-10-25 10:13:59
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-10-25 11:41 Sławomir Szyszło napisał/a:
> [...]
    > wklepał(-a):

    > Ty sobie kpisz czy naprawdę uważasz, że przejście na euro powinno oznaczać

    Sprawdż przelicznik euro. 1 EUR=3.9262 na chwile obecną.
    Jak będziesz brał wyplatę w euro to powinno być tak: Twoja wypłata,
    którą brałeś w złotowkach x 3.9262 = Twoja wypłata w euro.

    --
    animka

  • 30. Data: 2008-10-25 12:48:22

    Sat, 25 Oct 2008 00:08:53 +0200, w <gdthl4$87d$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(-a):

    > Czy ktoś im zabraniał trzymać kasę w EUR lub USD?
    > Trzymali kasę w PLN, bo złotówka rosła i myśleli, że tak będzie zawsze,
    > ale się na tym przerysowali.

    Nie o to chodzi.
    Chodzi to, czy zaproponują ludzikom pokrycia strat wynikłych z ich chorych
    pomysłow. Takie ubezpieczenie od tych pomysłów byłoby lepsze niż zwykłej darcie
    ryja na jakiejś www.