  • 21. Data: 2002-10-16 13:44:20
    Temat: Re: prenumerata: Lukas KK chargeback
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aohcn8$9p0$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

    > Dziękuję za porady i sugestie, będę informował o dalszym rozwoju
    > wydarzeń.

    Szybciej niż przypuszczalem: dzis zadzwonil ten sam konsultant LukasLinii,
    rozmawiał z żoną. Zasugerował przefaksowanie dowodu przelewu z prenumeratę
    do Dzialu Reklamacji Visa Lukas Banku. Jak żona powiedziała mu, że przelew
    robiłem z Lukasa, to poradził udać się do oddziału Lukasa, wziąć
    potwierdzenie przelewu i przefaksować go, lub poprosić, aby zrobili to w
    oddziale.
    Ja wpadłem na łatwiejszą drogę: zamówić w Lukas Linii potwierdzenie i podać
    faks ich współpracowników z Działu Reklamacji, albo zapytać, czy to blisko i
    poprosić, żeby przenieśli.
    Zamiast jednak przeciążać linię i narażać bank na koszty rozmowy i faksu,
    dowiedziałem się tutaj adresu mailowego tego Działu (jeszcze raz dzięki
    Sebastian) i wysłałem im zrzut ekranu transakcyjnego (Lukasa) ze szczegółami
    zlecenia, a także skan faktury VAT z potwierdzeniem zapłaty przelewem za
    prenumeratę. Przy okazji wyjaśniłem szczegóły sprawy w nieco obszerniejszej
    formie, niż dało sie przedyktować przez telefon konsultantowi.