  • 51. Data: 2002-02-12 09:28:37
    Temat: Re: porównan i e maestro i ve
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 12, 2002 at 10:17:14AM +0100, Jaroslaw Popiel wrote:

    > BTW - pazdziernik 2001 w meteorach juz byl POS :-) (chodzi mi o fabryczke
    > ikon :-D)

    Ja mowie o takim kiosku w tym najwiekszym klasztorze. W sumie to
    fajnie ze tam byl prad ;-)

    > Paralia, Saloniki - wiekszosc ekceptujaca tylko Europaya no i tak jak
    > pisalem kantorki gdzie kupno drahm tylko prezz Europaya.

    Przejechalem z polnocy na poludnie i wszedzie gdzie placilem to tylko
    visa. Nigdy nie bylo tylko naklejki EP a brak visa.

    Ale moze po prostu przejezdzalem przez te bardziej popularne tereny.

    --

    --w

  • 52. Data: 2002-02-12 09:33:23
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Przejechalem z polnocy na poludnie i wszedzie gdzie placilem to tylko
    > visa. Nigdy nie bylo tylko naklejki EP a brak visa.

    mozliwe :-) ale ja i tak nie wybralbym sie nigdzie majac tylko karte jednego
    systemu :-)

    --
    JaKi

  • 53. Data: 2002-02-12 09:39:06
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 12, 2002 at 10:33:23AM +0100, Jaroslaw Popiel wrote:

    > mozliwe :-) ale ja i tak nie wybralbym sie nigdzie majac tylko karte jednego
    > systemu :-)

    Ale ja nie mowie ze mialem tylko jedna ;-)

    --

    --w

  • 54. Data: 2002-02-12 10:15:48
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Ale ja nie mowie ze mialem tylko jedna ;-)

    to wiem bo czytalem Twoje poprzednie posty ze tez bys nie ruszyl sie z jeda
    karta ;-) no ale niektorzy (wskazania na tego osobnika co zaczol watek ;-P)
    mysla inaczej :-)

    --
    JaKi

  • 55. Data: 2002-02-12 12:34:12
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> writes:

    > proponuje udac sie np z sama VISA do Grecji - duzo nia nie zwojujesz - wg
    > mnie EC/MC i Meastro sa tam czyms niezbednym w kieszeni kazdego np w
    > kantorach bez zadnej prowizji mozna bylo kupic drahmy placac Mestro lub
    > EC/MC - a kurs przy tym byl wysmienity.

    Cos mi sie widzi ze Grecja jest ostatnio w unii walutowej jakiejs?
    Wiec kupowanie Drachm moze nie byc sensowne.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 56. Data: 2002-02-12 22:33:36
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Cos mi sie widzi ze Grecja jest ostatnio w unii walutowej jakiejs?
    > Wiec kupowanie Drachm moze nie byc sensowne.

    teraz tak - ale sytuacja miala miejsce rok temu ;-) a ostatnio jakos sie nie
    przemieszczalem wiec jakos o tym nie pamietalem ;-)

    --
    JaKi