  • Data: 2010-08-24 20:31:32
    Temat: polbank mocno oszczedzajace - przelewy zew. 10zl?
    Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    Poszukuję Banku do otwarcia rachunku (wspólnego z żoną). Generalnie
    będzie to rachunek oszczędzający, jednak ew. przelewy za 0zł,
    prowadzenie 0zł i karta + bankomaty są w dzisiejszych czasach
    koniecznością;-) (oczywiście 0zł lub niewiele)

    Poczytałem na grupie i gdzieniegdzie o rachunkach m.in. Polbank konto
    Mocno Oszczędzające. Przeglądając TOIP znalazłem informację o przelewie
    zewnętrznym za 10zł.. może źle patrzę? A może to tak wyprofilowana usługa?

    Jeśli nie Polbank, to może ING? Możecie polecić rachunek, na którym
    ulokowane środki będą na siebie pracowały i ewentualnie będę miał
    ułatwiony dostęp (przelewy, karta, bankomaty)?

    W niedalekiej przyszłości być może kredyt, więc jeśli te ulokowane
    środki będą pracowały na ewentualną decyzję kredytową.. to tak! ;-)

    Pozdr,
    Rafał